کد خبر: ٢٧٩٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/11-١٣:٥٤

امام جمعه اهواز: محال است دشمن خارجی بدون در اختیار گرفتن دشمن داخلی بتواند ضربه ای وارد کند.

 

آبادان نیوز _ حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌ فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز (جمعه 11 آذر ماه) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: والدین می توانند سخت‌ترین و پر چالشی ترین و در عین حال شیرین ترین رفتار را در تربیت فرزندان خود داشته باشند.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: والدین بدانند فرزندان ما چیزی هستند که می بینند و نه چیزی که می‌خواهیم و بر زبان جاری می کنیم. به عبارتی اول خود ما باید عامل باشیم.

حجت الاسلام موسوی‌ فرد با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: پیامبراکرم(ص) می فرمایند اگر همه خوبی ها به یک شخص تبدیل شوند، صدیقه اطهر فاطمه زهرا(س) می شود. تمام شاخصه های ولایت در زیارت جامعه کبیره عینا در حضرت وجود دارد.

او گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان پیرامون بسیج و روحیه بسیجی نکات ارزشمندی فرمودند که از مهم ترین آن بسیجی ماندن و افتخار به بسیج است.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه دشمن شناسی باید جزء واحدهای درسی شود، ادامه داد: محال است دشمن بیرون بدون در اختیار گرفتن دشمن داخل بتواند ضربه ای وارد کند؛ در ۴۳ سال از عمر انقلاب نیز شاهد این مسأله بوده ایم.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

نماینده ولی فقیه در خوزستان مبنای جنگ ترکیبی را جنگ شناختی و ادراکی برشمرد و افزود: امروز مهم ترین شیوه بدخواهان گذشته از جعل دروغ و دروغ پراکنی، فضای مجازی است که در مقابل آن با عمل به جهاد تبیین می‌توان مقابله کرد. آنچه می‌تواند آسیب وارد کند تحریم نیست، تحریف است./ اخبار خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: