کد خبر: ٢٧٢٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/29-١١:١٦

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان مذاکره با شفر را آغاز کردند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایلنا ، صنعت نفت آبادان پس از ناکامی های پرکاس و سقوط نفت در جدول رده بندی ، با وینفرد شفر ، سرمربی سابق استقلال به مذاکره پرداخت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در شش هفته نخست لیگ برتر 4 شکست، یک تساوی و یک برد تجربه کرده است. این تیم با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و همین مسئله باعث شد سرمربی تازه وارد طلایی پوشان در اولین تجربه مربیگری خود امنیت کاری زیادی نداشته باشد. 

مسئولان صنعت نفت با علیرضا منصوریان مذاکره کردند که با پاسخ منفی وی مواجه شدند. در ادامه ، گزینه‌ های خارجی زیادی به مدیران صنعت نفت پیشنهاد شد. از جمله این افراد می‌توان به الساندرو نستا(ستاره سابق میلان) و لوئیجی دی کانیو اشاره کرد. به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی ، نفت آبادان تمایل زیادی به این مربیان نشان نداد.

در همین رابطه اما وینفرد شفر که سابقه کار در استقلال را دارد، مذاکرات جدی با صنعت نفت آبادان آغاز کرده است. با این حال مدیران زردپوشان آبادانی بعد از قضیه منصوریان، ترجیح می‌دهند خیلی روی نام‌ ها مانور ندهند. 

انتخاب شفر از این جهت برای مدیران صنعت نفت مهم است که با فوتبال ایران و مسائل آن شناخت دارد و با قیمت مناسب می‌تواند به آبادان منتقل شود. با توجه به جایگاه نماینده آبادان در لیگ برتر، آنها جای ریسک ندارند.

البته بلافاصله بعد از طرح نام شفر، بعضی علاقمندان فوتبال پرسیدند که آیا او پسرش، ساشا را با خود در کادر فنی همراه خواهد کرد؟ موضوعی که در گذشته جنجالی شده بود.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: