کد خبر: ٢٦٣٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/14-٠٢:٥٢

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تمام کائنات در اختیار تیم های استقلال و پرسپولیس است، آن وقت وقتی برای تیم های نفتی پولی در نظر گرفته می شود، به دستگاه های نظارتی می گویند قرار است به این تیم ها کمک شود تا آنها هم برای بررسی وارد کار شوند.

 

آبادان نیوز : او در نشست خبری که شب گذشته در شهر آبادان برگزار شد، در پاسخ به سوالی درخصوص میزبانی بازی های این تیم در شهر آبادان با توجه به نامشخص بودن وضعیت ورزشگاه تختی آبادان، اظهار کرد: کار در حال انجام است و سعی و تلاش ما از همه بیشتر است. باید بگویم دل نگرانی من هزار است. از طرفی خوزستان دارای زمین های فوتبال مستعد نیست اما میزبانی در ورزشگاه تختی آبادان جزو اولویت های یک باشگاه است. در این زمینه به ما قول مساعد داده اند و خوشبختانه تلاش این است که ورزشگاه قبل از بازی های لیگ برتر به بهره برداری برسد. بحث با تماشاگر یا بدون تماشاگر بودن بازی ها نیز بستگی به وضعیت سکوهای ورزشگاه‌مان دارد اما شاید یکی، دو بازی اول بدون تماشاگر باشد.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص گله مندی های از امید شریفی نسب سرمربی فصل گذشته امیدهای این باشگاه نیز گفت: در جریان روند تیم امید هستید و بر اساس تصمیمات گرفته شده و قول هایی که در خصوص فعالیت گسترده در بخش پایه داده بودیم، اکنون ۶۸۳ نفر در رده های مختلف در حال تمرین هستند. تیم نوجوانان ما نایب قهرمان شد و امیدهایمان به قهرمانی رسید و این یک فرآیندی بود که همه دست به دست هم دادند، ضمن اینکه امکاناتی که به تیم امید داده شد در حد بزرگسالان بود و بهترین شرایط را داشتند و خودم نیز سعی کردم با حضورم به آن ها روحیه بدهم و همه جا با تیم باشم و خدا را شکر یک نتیجه خوب به دست آمد که آن را متعلق به خود کادر فنی می دانم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: من به شهرم تعهد داشتم و از همه آبادانی ها، آبادانی تر هستم و تیم امید را حمایت کردیم و قهرمان شد اما عده ای در چند روز گذشته آتش بیار معرکه شده اند و می گویند چرا بازیکنان تیم امید می خواهند بروند؟ که باید بگویم ۱۰ نفر از این بازیکنان شرط گذاشته اند که یا باید به تیم بزرگسالان برویم یا قرارداد ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی با ما بسته شود یا رضایت نامه بدهید که به خیبر خرم آباد یا تیم های دیگر برویم که سؤال من است پس تلاش شش، هفت ساله باشگاه برای این نفرات چه می شود؟

وی ادامه داد: نمی شود تا یکی را کنار بگذاریم بیاید و صحبت کند. اواخر بازی های فصل گذشته در شهر آبادان پیچید که کی شمس تیم بزرگسالان را کنار گذاشته و می خواهد شریفی نسب را سرمربی بزرگسالان کند که چالش عجیبی در بازی های آخر برای ما با منصوریان ایجاد کرد و نمی دانم چه کسی به شریفی نسب وعده سرمربیگری تیم بزرگسالان را داده بود. به هر حال بعد از اینکه منصوریان هم با انتشار بیانیه ای از سرمربیگری صنعت نفت برای لیگ بیست و دوم انصراف داد، ۲۰ روز وقت ما سوخت. اما تشکیل جلسه دادیم و نظر خرد جمعی انتخاب آقای پرکاس بود. ضمن اینکه به شریفی نسب هم پیشنهاد مبلغی دو برابر برای سرمربیگری تیم امید دادیم اما نپذیرفت و بعد هم آقای مولایی را برای تیم امید نفت انتخاب کردیم.

مدیرعامل صنعت نفت بیان کرد: بعد هم حواشی شروع شد و بازیکنانی که چندان خوب هم نبودند به من می گویند برای من افت دارد که در تیم لیگ برتری امیدهای کشور بازی کنم و بعد همین پیج ها از همین بازیکن دفاع می کنند. آقایان من مدیریت بلد نیستم شما بیایید و مدیریت کنید. بارها گفتم بیایید و کمک بدهید و این رسم عاشقی نیست. من برای شریفی نسیب آرزوی موفقیت دارم. تمام چیزهایی که در برخی پیج ها گفته می شود هدف دار است و تأکید می کنم من به هیچ کدام از این بازیکنان نامه فسخ قرارداد نمی دهم تا درس عبرتی برای دیگران شود و از این عزیزان می خواهم چنین جوی را درست نکنند و باعث سوختن زمان نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که امسال کمک مالی منطقه آزاد اروند به چه صورتی است؟ عنوان کرد: به عنوان یک شهروند و فوتبالی خیری از منطقه آزاد ندیده ام. یک روز می گویند قرارداد را ۳۰ میلیارد تومانی کردیم و خوشحال برای امضا می روی و بعد می گویند مبلغ ۱۵ میلیارد شده است، آن هم با بند به هر حال تا الان اتفاقی نیفتاده است و باید دست مان را از حمایت آبادان بشوریم. هیچ کمکی تا الان ندیده ایم و هیچ کدام از تعهدشان انجام نشده است. اما عکس می گیرند و خیلی از چیزها را به اسم خودشان مصادره می کنند ولی ما اجازه نمی دهیم زحماتمان به اسم دیگری مصادره شود. هر کسی باید بداند جایگاهش کجا است و واقعیت ها را به مردم بگوید.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با ابراز امیدواری نسبت به اصلاح بند قانون مربوط به نحوه کمک به تیم های نفتی، اظهار کرد: با این بند قانون، صنعت باید پنج سال پیش سقوط می کرد اما اکنون که زمان تدوین برنامه هفتم توسعه است باید کاری کرد زیرا در سال های آینده با سی تا چهل میلیارد تومان دیگر نمی توان تیم داری کرد. بعد آقایان نماینده نیایند بگویند این چه وضعیتی است. آقایان شما باید قانون را تسهیل کنید تا سال های آینده با منابع مالی بیشتر و قدرت بیشتر کار کنیم. فصل قبل تا حدود ۶۰ میلیارد تومان برای هزینه تمام تیم های مؤسسه کار کنیم که البته بخشی از آن هم محقق نشد. در حالی که شاید برخی تیم های لیگ یکی هم بیشتر از ما هزینه کرده بودند.

وی ادامه داد: تمام کائنات در اختیار تیم های استقلال و پرسپولیس است، آن وقت وقتی برای تیم های نفتی پولی در نظر گرفته می شود، به دستگاه های نظارتی می گویند قرار است به این تیم ها کمک شود تا آنها هم برای بررسی وارد کار شوند. به هر حال ما دنیایی با استقلال و پرسپولیس فرق داریم و تا زمانی که این بند قانونی حل نشود، مشکلات پابرجا است.

او درباره انتخاب پرکاس در پاسخ به این سؤال که آیا دست تان از مربی خالی بود که پرکاس برای هدایت نفت انتخاب شد؟ گفت: خیر، سال گذشته نیز آقای پرکاس به عنوان یک مربی بومی مدنظر باشگاه بود و او مدرس یوفا و از معلومات فنی بالایی برخوردار است. پرکاس جزو بهترین گزینه ها بود و اصراری برای انتخاب او به ما نشد. او با فوتبال آبادان غریب نیست و حتی قول داده به تیم های پایه کند و شاهد هستم تا حدود های ساعت سه و نیم شب بیدار است و تلاش می کند و کمتر مربی را دیده ام که این قدر وقت بگذارد و عاشقانه کار کند. او یک مربی متعهد است و این ها ملاک انتخاب او بود. به هر حال او فصل گذشته هم مدنظر بود اما تاخیری در آمدنش به آبادان صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: پورموسوی با صفر امکانات تیم نفت آبادان را دهم کرد و نمی خواهم بدگویی منصوریان را داشته باشم اما نتیجه ای که باشگاه و هواداران انتظار داشتند، رقم نخورد. به ما قول داد اما یک بار هم سر تمرین تیم امید نرفت. منصوریان به تعهداتش عمل نکرد اما پرکاس در حال عمل کردن به تعهداتش است.

وی بیان کرد: ما برای حل مشکلاتمان بیکار ننشسته ایم و به سمت بیمه پارسیان رفتیم و توافقنامه ای با آنها منعقد کردیم و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان طی دو مرحله گرفته ایم و این چند برابر پولی است که منطقه آزاد با هزار بدبختی به ما می دهد. ضمن اینکه دنبال وارد کردن منابع مالی دیگری نیز هستیم.

او با اشاره به شرایط نامناسب نور ورزشگاه تختی آبادان عنوان کرد: نور ورزشگاهمان مشکل دارد. آن وقت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خیانت شد. آرزوی ما هم کسب سهمیه است اما باید یک سری  امکانات باشد. تیم نفت ۳۰ سال است بازی می کند و همه مشکلات آن را می دانند. همه باید کمک کنند. این ها دغدغه من به عنوان یک شهروند است. ما قطره چکانی پول می گیریم و دچار روزمرگی شده ایم. آیا بازیکن با این شرایط با چهار میلیارد تومان هم برای بازی به آبادان می آید؟ در حالی که یک بازیکن قرارداش به اندازه تمام بودجه نفت آبادان است. اما ما باید به ته بازار نقل و انتقالات برسیم و این داستان ادامه دارد و جریان صنعت نفت آبادان مثل سریال چند قسمتی هزار و یک شب است و بعد بروید بگویید هیات مدیره بی عرضه است. به هر حال آقایان باید تلاش کنند تا قانون مربوط به کمک به تیم های نفتی تغییر کند. آقایان باید بجنبند تا میزبانی از نفت گرفته نشود. می گوییم آبادان مهد فوتبال است اما آقایان کمک نمی کنند در حالی که تمام این آقایان در هر رده و سمت در قبال خواسته مردم آبادان مسئولیت اجتماعی دارند.

مدیرعامل نفت آبادان گفت: من چیزی برای باختن ندارم. لطفار کار نمی کنید برای من بار هم نباشید. قرار است سر تیم نفت سرطان بگیرم؟ من استعفا دادم اما آقایان می گویند در این شرایط نباید کنار بروی. زیرا به تیم ضربه می زنی و من هم ماندم.

منبع : ایسنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: