کد خبر: ٢٥٨٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/15-١٦:٢٤

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش نسبی آمار ابتلا به کووید ۱۹ از مردم خواست که نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

 

آبادان نیوز _ دکتر سید محمد محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به آخرین بخشنامه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: بنا به این بخشنامه همه شهروندانی که از آخرین تزریق واکسن کرونای آنها ۶ماه گذشته است برای تزریق دوز یادآور خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به کم شدن آمار ابتلا به کووید ۱۹ در ماه‌های گذشته، متاسفانه در جای‌جای منطقه شاهد آن هستیم که رعایت ضوابط بهداشتی و زدن ماسک کم شده و در مقابل شکل‌گیری تجمعات بیشتر شده است.
دکتر محمدی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش خفیف موارد ابتلا در جنوب غرب خوزستان بودیم که بیشتر مبتلایان سرپایی بودند و چند مورد بستری هم داشتیم.
وی از آمادگی کادر درمان و بیمارستانهای منطقه برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی گفت و افزود: مراکز واکسیناسیون ما نیز در آبادان، خرمشهر و شادگان فعال و‌ آماده خدمات‌رسانی هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه هر واکسن کرونایی که در کشور وجود داشته باشد در محدوده فعالیت این دانشگاه نیز موجود است، گفت: از مردم منطقه دعوت میکنم که علاوه بر تزریق واکسن نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی نیز بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشند.
وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که با رعایت مسائل بهداشتی و تزریق واکسن در تجمعاتی مثل روز عرفه و اربعین حسینی پیش‌رو بدون هیچ مشکلی در خدمت زوار عزیز باشیم.

منبع:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: