کد خبر: ٢٥٨٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/09-١١:٣٣

پس از امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری بازیکن جوان و سابق صنعت نفت آبی پوش شد.

 

آبادان نیوز _ پس از اینکه باشگاه استقلال موفق به جذب امید حامدی فر شد، حالا محمدحسین زواری نیز از آبادان به تهران آمد تا به عنوان دومین خرید آبی های پایتخت از صنعت نفت لقب بگیرد.

این بازیکن جوان و 21 ساله فصل قبل چندان در تیم منصوریان به کار گرفته نشد و تنها در 7 مسابقه به میدان رفت که نکته جالب این است چهار مورد از بازی های زواری برابر گل گهر، سپاهان، پرسپولیس و استقلال بوده است.

زواری همچنین عضو تیم زیر 23 سال فوتبال ایران است و مهدوی کیا نیز نگاه ویژه ای به این بازیکن جوان دارد. او در دو دیدار دوستانه برابر عراق و همچنین دیداری از رقابت های جام ملت های آسیا زیر 23 سال برابر ترکمنستان به میدان رفت.

بدین ترتیب محمدحسین زواری به دومین خرید استقلال از تیم فصل گذشته علیرضا منصوریان تبدیل می شود. بازیکنی که قابلیت بازی در پست پشت مهاجم را دارد و می تواند در بخش هجومی به تیمش کمک کرد.

زواری 21 ساله کارش را از تیم رده های پایه سایپا آغاز کرد و با حضور در صنعت نفت توانست در تیم بزرگسالان حضور پیدا کند. حالا این بازیکن پس از شهباززاده و حامدی فر به سومین خرید تابستانی استقلال تبدیل می شود.

منبع:ورزش سه

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: