کد خبر: ٢٥٦٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/02-١٥:٤٠

کلینیک دندانپزشکی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با تعرفه دولتی راه‌اندازی شد.

 

آبادان نیوز _ دکتر سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین افتتاحیه پروژه‌های بهداشتی، درمانی شادگان اظهار کرد: این کلینیک با 3واحد دندانپزشکی در 2نوبت صبح و عصر آماده خدمات‌رسانی است.
وی هزینه راه‌اندازی و تجهیز این کلینیک در بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان را 8میلیارد ریال عنوان کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به دیگر پروژه‌هایی که امروز در شادگان به بهره‌برداری رسیدند، افزود: پایگاه فوریت‌های پزشکی بوزی نیز با زیربنای 60مترمربع افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه هزینه ساخت و تجهیز پایگاه یادشده 3میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: خانه‌های بهداشت بوزی سیف و بوزی بالا نیز جمعا با 120متر زیربنا و اعتبار 2ونیم میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسیدند.
دکتر محمدی ادامه داد: پانسیون پزشکان بوزی نیز با زیربنای 50متر مربع و با هزینه‌کرد یک و نیم میلیارد ریال آماده استفاده شد.
وی خاطرنشان کرد: کار تعمیر بخش‌های دیالیز، زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان شهید معرفی‌زاده را نیز دنبال می‌کنیم و امیدوار هستیم که با تامین اعتبار لازم بتوانیم این خدمات را نیز به اتمام برسانیم، ضمن اینکه کار ساخت مرکز بهداشتی و درمانی دریسیه نیز به پایان رسیده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: امیدواریم که با همراهی نماینده محترم مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان جدید شادگان نیز باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین افتتاح پروژه‌های جدید حوزه سلامت شادگان اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی امروز به سرانجام رسید و مرکز بهداشتی، درمانی دریسیه نیز بعد از تجهیز کامل به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه سال‌ها منتظر ساخت پانسیون پزشکان بودیم که امروز شاهد بهره‌برداری از آنها بودیم، گفت: علیرغم این کارهای بسیار خوب، با توجه به عقب‌ماندگی شهرستان شادگان در حوزه بهداشت و درمان، این منطقه نیاز به توجه ویژه دارد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث ساختمان، تجهیزات و نیروی انسانی نیاز به توسعه بیشتر داریم، افزود: بیشتر مردم شادگان در روستاها زندگی می‌کنند و با توجه به فاصله زیاد این روستاها تا مرکز شهر امیدواریم خدمات در این منطقه بیشتر شود تا شاهد این نباشیم که مردم شادگان برای پیگیری درمان خود به شهرهای اطراف عزیمت کنند.
جمال صالح‌زاده، فرماندار شادگان نیز در این مراسم عنوان کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت مردمی به مناطق محروم و البته وسعت شهرستان شادگان و گستردگی مناطق روستایی آن، امیدوار هستیم که در بحث تجهیزات حوزه سلامت و نیروی انسانی اتفاقات خوبی در این منطقه رخ دهد.
وی با بیان اینکه عزم رسیدگی به بهداشت و درمان شادگان به خوبی دیده می‌شود، افزود: امیدواریم با همکاری دولت و دوستان ما در دانشگاه علوم پزشکی آبادان شاهد مرتفع شدن مشکلات بهداشت و درمان شادگان باشیم.
در آیین افتتاح پروژه‌های جدید بهداشت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان، بخشدار مرکزی شادگان و بخشدار دارخوین نیز حضور داشتند.

منبع:دانشگاه علوم پزشکی آبادان 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: