کد خبر: ٢٣٨١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/07-١٤:٤٥

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: واکسن های سینوفارم و پاستو کووک برای گروه سنی گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال مورد تایید است.

 

به گزارش آبادان خبر، مهران احمدی بلوطکی گفت: والدین می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن فرزندشان اقدام کنند.

او می‌گوید: میزان مراجعات و بیماران شناسایی شده همچنان روند افزایشی داشته بطوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته نمونه گیری در غرب اهواز کرونا مراجعه کردند.

دبیر شورای سلامت اهواز در خصوص روند کند واکسیناسیون در خوزستان گفت: در حال حاضر ۸۴.۲ درصد جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۰.۳ درصد ۲ دُز و ۱۹ درصد نیز ۳ نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

این مقام مسئول سرعت پوشش روزانه واکسیناسیون نوبت اول، دوم و سوم در خوزستان را به ترتیب صفر، ۰.۱ و ۰.۳ درصد عنوان کرد و گفت: امیدواریم این میزان با مراجعه بیشتر مردم، افزایش یابد.

به گفته احمدی بلوطکی در حال حاضر ۸۱.۷ و ۷۲.۷ درصد از جمعیت زیر پوشش دانشکده‌های علوم پزشکی بهبهان و شوشتر هر ۲ دُز را دریافت کرده اند همچنین ۷۰.۹، ۷۳.۱ و ۵۹ درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز، دزفول و آبادان ۲ دُز واکسن تزریق کرده اند.

دبیر شورای سلامت اهواز می‌گوید: در شرایط فعلی بروز هر گونه علائم بیماری از جمله سرماخوردگی باید جدی گرفته شود و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تزریق دُز سوم واکسن بسیار حیاتی است.

در حال حاضر تمام شهر‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. تاکنون ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

 

 

شورای سلامت اهواز،واکسن سینوفارم،واکسن پاستوکووک،کرونا،واکسیناسیون،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: