کد خبر: ٢٢٨٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/06-١٤:٤٣

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری قاتل همراه با کشف سلاح در این شهرستان خبر داد.ص

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در پی تماس فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت 4:57 دقیقه مورخ 1400/07/06مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق این شهرستان بلافاصله مأموران کلانتری 11ولیعصر به محل مراجعه و ضمن بررسی مشخص گردید، زن و مرد جوانی به اسامی خانم (ح .ب ۳۸ ساله) و یکنفر آقا به هویت( ر.ن۳۱ساله) با یکقبضه سلاح شکاری به قتل رسیده اند ، بلافاصله شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد؛ ماموران پلیس موفق شدند فرد قاتل به هویت(ح.ب ۲۷ ساله) را در اطراف صحنه جرم شناسایی ،دستگیر و سلاح بکار رفته که یک قبضه سلاح شکاری وینچستر بود را کشف و ضبط کنند .

فرمانده نظامی آبادان در ادامه با بیان اینکه قاتل که اهل و ساکن یکی از شهرستانهای همجوار بوده در بازجویی با پلیس خود را برادر یکی از مقتولین معرفی کرده و علت این قتل را اختلاف خانوادگی عنوان داشت، گفت؛ متاسفانه عدم مراجعه به قانون و پیگیری مشکلات خانوادگی از طریق مجرای قانونی ومشاوره بابزرگان و معتمدین محله باعث تصمیمات غلط و بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار می گردد.

ایشان در خاتمه گفت، قاتل به همراه سلاح مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس مبارزه با جرائم جنایی این فرماندهی قرار گرفت.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: