کد خبر: ٢٧٢١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/30-١١:٢٥

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان :

پاسخ شفر احتمالا تا پنج‌شنبه نهایی می‌ شود

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان : علاوه بر منصوریان با چند گزینه داخلی و خارجی مذاکره کردیم که پاسخ شفر احتمالاً تا پنج‌شنبه نهایی می‌شود.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایلنا ، احمد پارو درباره برکناری رضا پرکاس از سرمربیگری صنعت نفت گفت : باتوجه به نتایج بدست آمده ، هیات مدیره باشگاه جلسه‌ ای با دستور جلسه بررسی آخرین وضعیت تیم تشکیل داد البته قبل‌تر یک نشست فنی با سرمربی و مدیر فنی تیم داشتیم. این مسئله منجر به آن شد که آیا با این مربی ادامه همکاری بدهیم یا قطع همکاری کنیم. یکسری دلایل  فنی بود که منتهی به آن شد که با ایشان(رضا پرکاس) قطع همکاری کنیم. خوشبختانه فرصت دو هفته‌ای وقفه لیگ برتر اتفاق افتاد که ما گفتیم سریع گزینه‌های جانشینی را بررسی کنیم. ابتدا گزینه‌های داخلی و بعد به سراغ گزینه‌های خارجی رفتیم.

پارو: مشکلی نباشد شفر تا پنج‌شنبه پاسخ می‌دهد/ نمایندگان خوزستان به دنبال تغییر قانون و حل مشکل بودجه هستند/ در نیم فصل بعضی بازیکنان از لیست خارج می‌شوند

وی در رابطه با گزینه داخلی افزود: اولین گزینه‌ای که مدنظر بود و اعضای هیات مدیره روی آن اتفاق نظر داشتند، بحث بازگشت آقای منصوریان بود. با توجه به اینکه ایشان از بازیکنان فصل گذشته و همچنین نسبت به شرایط باشگاه، شهر آبادان، هواداران و مدل فوتبالی که ما مدنظر داشتیم، آشنایی داشتند. اولین گزینه ما ایشان بود و میتوانست در این شرایط به ما کمک کنند. با توجه به تماسی که با ایشان داشتیم، به ما گفتند چند مشکل دارند که بعد از حل آنها درباره شروع یا عدم شروع همکاری به ما اطلاع بدهند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما چندین روزی صبر کردیم که با درایت موضوع را طوری پیش نبریم که دوباره متضرر شویم و از چاله به چاه نیافتیم. موازی با این موضوع، نیم نگاهی هم به گزینه‌های هدایت خارجی باشگاه داشتیم که اگر با آقای منصوریان به توافق نرسیم. 2 شب پیش آقای منصوریان تماس گرفتند. دلایل ایشان بیشتر شخصی بود و اعلام کردند که نمی‌توانند با باشگاه همکاری کنند.

پارو در پاسخ به این سوال که آیا فقط با منصوریان مذاکره شد و باشگاه منتظر پاسخ این مربی باقی ماند، عنوان کرد: ما احتمال می‌دادیم که آقای منصوریان شاید پاسخ مثبت به شروع همکاری ندهند. بنابراین گزینه‌های دیگری را بررسی کردیم که چند گزینه خارجی بودند که هم به لحاظ مالی برای ما مشکل ایجاد می‌کرد و هم اینکه شناختی نسبت به فوتبال ما نداشتند. با شرایطی که عرض کردم نیم نگاهی به آقای شفر داشتیم. طبیعتاً ایشان با سابقه‌ و شناختی که از فوتبال ایران دارد می‌تواند به ما کمک کند. یکی از گزینه‌هایی که بیشتر مسیر مذاکره با ایشان پیش رفته آقای شفر است و امیدواریم که بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم و به مجموعه صنعت نفت کمک کنیم. 

وی در مورد زمان پاسخ وینفرد شفر عنوان کرد: زمان پاسخ شفر، با توجه به مقدماتی که برای مذاکره ایجاد کردیم اگر مشکلی خاصی بروز نکند فکر می‌کنم تا پنج شنبه این مشکل را حل کنیم و انشاالله هر چه سریعتر ایشان را به آبادان بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان پیرامون این موضوع که با بازیکنان دیدار داشته و خواسته‌های آنها را مورد بررسی قرار داده است، گفت: چندین نوبت سر تمرین حاضر شدم. بازیکنان با توجه و سابقه‌ای که دارند شرایط خوبی دارند. بر این باور هستم که بازیکنان باید شرایط باشگاه و تیم را بدانند و به آنها گفتم که شرایط ما به چه شکل است. امیدوارم بتوانند در این مرحله به ما کمک کنند. 

وی افزود: در خصوص جذب بازیکن جدید، در لیست تیم یک جای خالی وجود دارد. در زمان آقای پرکاس تیم قصد داشت بازیکن خارجی از عراق جذب کند که بعد با این گزینه به توافق نرسیدیم. البته با تغییرات فنی در تیم به کل این قضیه متوقف شد. چرا که سرمربی بعد باید در خصوص انتخاب بازیکن تصمیم بگیرد و درخواست ایشان ممکن است بازیکن خارجی هم جذب کنیم.

پارو در خصوص مشکل ادامه‌دار بودجه باشگاه‌های نفتی و قانون مصوب مجلس درباره عدم هزینه کرد مراکز دولتی در ورزش قهرمانی، تصریح کرد: در رابطه با بودجه تیم یک سناریو ادامه‌دار شده است؛ اما در این چند روزی که آمدیم از مراجع مختلف پیگیر شدیم و خوشبختانه اعضای هیات مدیره در تهران پیگیری‌های خوبی داشتیم و با یکی از نماینده‌ها ارتباط برقرار کردیم. از خود منطقه آزاد هم همینطور پیگیر شدیم. قرار شد ظرف حداکثر 3 هفته آینده اتفاقات خوبی بیفتد. منتهی از آنجا که باشگاه صنعت نفت بودجه پایداری ندارد با مشکلاتی مواجه هستیم. اما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم از لحاظ مالی حداقل، مثل سال گذشته نشود و شرایط‌مان را بهتر رقم بزنیم و اینکه بتوانیم به لحاظ مالی پاسخگوی بازیکنان باشیم و انگیزه از بازیکنان گرفته نشود.

وی افزود: مهمترین مسئله برای بررسی دوباره اصل قانونی که توسط مجلس تصویب شده را از طریق نمایندگان به جریان بندازیم تا انشاالله در آینده روی این موضوع کار شود.چندین نماینده استان خوزستان و به خصوص نمایندگان آبادان روی این مسئله فکر کردند تا ایراد پرداخت بودجه وزارت نفت هستند برداشته شود. 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره احتمال خروج بازیکنان از لیست این تیم و جذب بازیکنان جدید، تصریح کرد: در خصوص خارج کردن بازیکن از لیست فکر می‌کنم در نیم فصل می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. الان هم قرار شده یکی از دو بازیکنانی که می‌توانند کمک کنند به صورت قرضی یا توافقی وارد مذاکره شویم. احیاناً شاید سرمربی جدید بیاید با تفکر خود، نوع بازی و شناخت نسبت به بازیکنان یکسری بازیکن را جذب کنیم و این مشکلات برطرف شود.

وی درباره مشکل سکو شرقی ورزشگاه تختی آبادان اظهار داشت: با توجه که قبلاً مسئولیت ورزش پالایشگاه را به عهده داشتم نسبت به ورزشگاه تختی آبادان اشراف دارم. بخشی که اداره ایمنی پالایشگاه نسبت به این مسئله هشدار داده بود، مدیریت غیر عملیاتی پالایشگاه وارد ماجرا شد و با حرکت جهادی و سریع اتفاق خوبی افتاد در یک بازه زمانی کم نشان دادند حضور هواداران برای آنها مهم است. نمایی که قرار است تعبیه شود نقشه آن طراحی شده و در زمان مناسب اجرایی شد. ما در ضلع غربی ورزشگاه که هواداران در بازی صنعت نفت آنجا مستقر شدند مشکلی نداریم اما در ضلع شرقی یک مقدار، چند نامه به مهندسی تعمیرات پالایشگاه دادیم پیگیر انتخاب پیمانکار هستند تا پوسیدگی سطحی سکوهای ضلع شرقی برطرف شود که تماشاگران بتوانند از این ضلع هم استفاده کنند.

پارو در پایان گفت: اگر بخواهم مشکلات صنعت نفت آبادان را حل کنیم نیاز به همدلی، ارائه نظر و انرژی هواداران هستیم. ما و هواداران صنعت نفت در یک کشتی هستیم و همه باید کمک کنیم باید به اهدافی که داریم برسیم. 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: