کد خبر: ٢٦٠١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/25-١٥:٣٧

قیمت‌ دلار و طلا امروز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱، نوساناتی داشته است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

 

آبادان نیوز _ بازار دلار، طلا و سکه امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار در صرافی ملی با بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته، ۲۷۹۰۸ تومان اعلام شد.ان

دلار در بازار آزاد، روند افزایشی دارد. برخی کانال‌های تلگرامی که قیمت‌های بازار ارز را اعلام می‌کنند از پایان روز پنجشنبه، ۱۶ تیر تا روز چهارشنبه بعد از ظهر نرخ‌دهی نداشتند و پس از آن نیز بسیار محدود بود. اما از روز جمعه بار دیگر اعلام نرخ را آغاز کردند. امروز هم نرخ‌دهی در این کانال‌ها روند افزایشی دارد و وارد کانال بالاتر شده است. البته برخی منابع نیز معتقدند این کانال‌ها قیمت‌ها را بیشتر از رقم واقعی اعلام می‌کنند.

 قیمت دلار روز پنجشنبه ۲۳ تیر، جهش چشمگیری را ثبت کرد. به عقیده معامله‌گران در این روز فنر قیمت دلار از دست بازارساز در رفت. قیمت دلار در تهران بعد از چند روز رنج بودن امروز به سمت کانال جدید جهش پیدا کرد و در نزدیکی کانال جدید ایستاد. حتی عده‌ای از معامله‌گران می‌گفتند که قیمت دلار بالای کانال جدید قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت دلار نیمایی امروز با ۰٫۲۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، به قیمت ۲۶۱۰۷ تومان رسیده است.

نوسانات قیمت طلا و سکه

علاوه بر دلار، در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر روند افزایشی دارد و اکنون به یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۷۹۲ تومان رسیده است. روز پنجشنبه طلا در محدوده یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان بود.

قیمت سکه طرح جدید نیز در این لحظه افزایشی است و اکنون با قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت سکه طرح قدیم، اکنون روند صعودی دارد و به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. هر دو مدل سکه، نسبت به ساعت ۱۸ روز پنجشنبه، ۵۰ هزار تومان گران شده‌اند.

اما نرخ اونس جهانی در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و با قیمت ۱,۷۰۷٫۲۷ دلار معامله می‌شود. طلای جهانی روز پنجشنبه به کانال ۱۶۰۰ دلار سقوط کرد اما در ادامه تا ۱۷۱۰ دلار نیز افزایش یافت.

 

منبع:تجارت نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: