کد خبر: ١٧٦٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/07-١٠:٣٦

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دستورالعمل های بهداشتی در رابطه با کرونا در خیلی از جاهای شهر به ویژه دستگاه‌های دولتی اجرا نمی‌شود.

 

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت:اجرای دستورالعمل های بهداشتی در دستگاههای دولتی الزامی است و هر دستگاه دولتی موظف به نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در زیر مجموعه های خود هستند.

او تصریح کرد: بازرس فرمانداری به منظور بررسی وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همه روزه از اداره‌های دولتی بازدید می نماید و گزارش‌ لازم را به فرمانداری ارایه خواهد کرد تا در پرونده ارزشیابی دستگاه‌های دولتی لحاظ شود.

فرماندار ویژه خرمشهر خاطرنشان کرد: کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی نیزملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و درغیر این صورت تعطیل خواهند شد.

حیدری بر ممنوع بودن تجمعات در آیین های عزاداری و عروسی تاکید کرد و گفت: همچنان برای برپایی آیین عزا و عروسی سختگیرانه عمل خواهد شد.

او افزود:همچنین برای جلوگیری از تجمع در دفن اجساد مجوز فرمانداری صادر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دفن خواهند شد.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: تالارهای عروسی نیز با ۵۰ درصد ظرفیت اجازه فعالیت خواهند داشت و فعالیت آنها باید با مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

حیدری به کنترل بیماری کووید ۱۹ در خرمشهر و کاهش میزان ابتلا به این بیماری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: آنچه در خرمشهر و کشور در زمینه کاهش مرگ و میر و ابتلا به ویروس کرونا اتفاق افتاد حاصل تلاش فراگیر حاکمیتی و همراهی و پشتیبانی مردم بود.

او بر ادامه  ضدعفونی و گندزدایی از سوی شهرداری های خرمشهر و مینوشهر تاکید کرد و گفت: متاسفانه شهرداری‌های این ۲ شهر گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر را تعطیل کردند در حالی که در شهرستان‌های دیگر این کار ادامه دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: