کد خبر: ١٨١٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/30-١٠:١٢

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از عدم همکاری اردوگاه راهیان نور میثاق با این دانشکده به شدت گلایه کرد و گفت:مقصر مرگ همشهریانمان نشوید.

 

به گزارش خبرنگار آبادان نیوز، دکتر شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن انتقاد شدید از عدم همکاری اردوگاه راهیان نور میثاق آبادان اظهار داشت: در اين روزها كه آبادان، خرمشهر و شادگان عزيز در بحراني‌ترين ايام مقابله با ويروس كرونا قرار دارند و تلاشگران هميشه حاضر و خستگي‌ناپذير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، بي‌توجه به ساعت و بي‌قيد به شب و روز در حال خدمات‌رساني به همنوعان خود هستند، انتظار به جا و منطقي اين عزيزان اين است كه ديگر مجموعه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌هاي منطقه نيز با اهتمام ورزيدن به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) گام برداشته و همراه فعالان حوزه سلامت  باشند.

سلمان زاده گفت: در پيك‌هاي پيشين ابتلا به كوويد 19 شاهد شكل‌گيري مركز نقاهت نفس در اردوگاه ميثاق آبادان بوديم كه اين اتفاق كمك حال بزرگي به روند درمان بيماران مبتلا به اين ويروس منحوس بود، رويدادي كه در كمال تعجب و عليرغم پيگيري مكرر و هر روزه‌ي دانشكده علوم پزشكي آبادان در شرايط بسيار حساس فعلي با دست رد به سينه، از سوي مديران اردوگاه يادشده مواجه شده است.

 

وی یادآور شد: آيا مديران اين مجموعه به اين موضوع باور ندارند که در جنگ نابرابر فعلي «گذشت» بايد بارزه ی همدوشي همه سربازان نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد؟!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان اظهار اميدواري کرد هر چه سريعتر اردوگاه ميثاق شرايط را براي همكاري دوباره با دانشكده علوم پزشكي آبادان براي راه‌اندازي مجدد مركز نفس مهيا سازد تا بعدها شاهد پشيماني همگاني، به خاطر از دست دادن عزيزان‌مان به دليل اين قصور نابخشودني نباشيم.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: