کد خبر: ١٩٢٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/19-٠٩:٣٥

رئیس کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پایش را از بازار مرغ بیرون بکشد؛ دلیل اینکه ما می‌گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید در اختیار دولت باشد، برای این بود که دولت در این مسائل دخالت نکند.

 

به گزارش آبادان خبر، سید جواد ساداتی‌نژاد با اشاره به پیگیری تخلف برخی از مرغ داری‌هایی که نهاده‌های دامی با ارز دولتی گرفته و مرغی وارد بازار نکردند، گفت: حتما وزارت جهادکشاورزی باید با این مرغ‌داری‌های متخلف برخورد کند.

وی تاکید کرد: مرغداری که خوراک و نهاده دامی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته، باید مرغ را با قیمت مناسب تحویل شرکت پشتیبانی امور دام کشور دهد و در بازار عرضه کند.

رئیس کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخورد با مرغداری‌های متخلف در جلسه اخیر کمیسیون با وزیر جهاد کشاورزی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه البته سوء مدیرت دولت باعث آشفتگی در بازار مرغ شد، تصریح کرد: دولت باید پایش را از بازار مرغ بیرون بکشد لذا دلیل اینکه ما می‌گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید در اختیار دولت باشد، برای این بود که دولت در این مسائل دخالت نکند.

ساداتی‌نژاد بیان داشت: به دلیل اینکه دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را تخصیص می‌دهد، خود وارد بازار شده و نه تنها بازار را بهبود نمی‌بخشد بلکه بازار را هم آشفته می‌کند.

وی بیان داشت: البته این آشفتگی‌ها خروجی برای برخی افراد داشت و ممکن است برخی علاقمند بودند واردات مرغ تا مرز ۵۰ هزار تن داشته باشند و خوب ما دیدم که مجوزش هم صادر شد.
مرغ،بازار،آبادان خبر،آبادان نیوز
منبع:میزان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: