کد خبر: ١٧٧٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/09-٠٩:٢٥

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: ۹۰ تن سهمیه روغن خوراکی برای آبادان تامین شده است که این میزان به تناوب در بازار این شهرستان توزیع می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، بیژن بداغی پنجشنبه اظهار داشت: سهمیه روغن خوراکی شهرستان آبادان توسط ۶۰ عامل فروش با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار و همکاری اتاق اصناف بین مردم توزیع خواهد شد.

وی از نظارت شدید عوامل و بازرسان در راستای مبارزه با احتکار و گرانفروشی روغن خبر داد و گفت: ۴۰ بازرس در قالب ۱۰ تیم به صورت مستمر بر بازار آبادان نظارت می‌کنند.

بداغی افزود: از آذرماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ تن روغن خوراکی در این شهرستان توزیع شده‌ است.

رییس اداره صمت آبادان گفت: با توجه به تصمیم‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعداد عاملان توزیع روغن خوراکی در آبادان افزایش یافته است.

وی از شهروندان خواست برای جلوگیری از تشکیل صف و تجمع در هنگام توزیع کالاهای اساسی برای حفظ سلامتی خود و شهروندان با عوامل توزیع روغن خوراکی همکاری کنند.

بداغی گفت: برای رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان، شرکت‌های پخش مواد غذایی و واحدهای صنفی ملزم به رعایت و عرضه کالا بدون فروش اجباری دیگر اجناس هستند و درصورت تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

وی  اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرضه روغن موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان اطلاع دهند.

رییس اداره صمت آبادان افزود: قیمت مصوب روغن خوراکی بر روی بطری‌های روغن درج شده است و عرضه آن با قیمت بیشتر تخلف است.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: