کد خبر: ١٥٣٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/19-١٠:٠٧

سرمایه گذاری در بازار طلا به دلیل محفوظ ماندن ارزش سرمایه در گذر زمان،‌ صنعت تولید محصولات طلا را توسعه داده است.

 

به گزارش آبادان خبر ، بنابراعلام آرون گلد، کشورهایی مانند چین، استرالیا، روسیه، آمریکا و کانادا از جمله کشورهای برتر تولید کننده طلا در جهان هستند، در حالی که ایران در رتبه چهل و ششم قرار دارد و بر اساس آمارها مصرف طلا در کشور از میزان استخراج و تولید داخلی بیشتر است.

اگر به عنوان یک سرمایه گذار بخواهید در بازار طلا فعالیت کنید قطعا محصولی را انتخاب خواهید کرد که بیشترین بازدهی مالی را برای شما خواهد داشت. از جمله محصولاتی که جایگاه ویژه ای در حوزه سرمایه گذاری طلا یافته، شمش طلا است و اکنون توسط شرکت طلای آرون با کیفیت بالا عرضه می شود.

شرکت طلای آرون که سابقه تولید شمش طلای ۱۰۰ گرمی با کیفیت و عیار استاندارد را دارد، جدیدترین محصول خود را که شمش طلای ۱۰ گرمی است روانه بازار کرده است.

با توجه به این که سرمایه گذاری لزوما نیازمند داشتن سرمایه های کلان نیست و این فرصت باید در اختیار همه مردم با هر میزان سرمایه قرار گیرد،‌ تولید انبوه شمش ۱۰ گرمی آرون آغاز شد.

طلای آرون با استفاده از ظرفیت های بازار داخلی و شناسایی نیازهای خریداران و سرمایه گذاران، این محصول را به خط تولید خود اضافه کرده است.

هدف از تولید شمش ۱۰ گرمی توسط شرکت طلای آرون، دسترسی عموم مردم و علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار طلا به محصولی مطمئن بود که علاوه بر حفظ ارزش، با توجه به تغییرات اقتصادی هنگام تبدیل آن به وجه نقد بیشترین سودآوری را داشته باشد.

اصالت و اعتبار شمش از کیفیت، ظاهر و پذیرش آن توسط مشتری یا سرمایه گذار مشخص می شود. شمش طلای ۱۰ گرمی آرون مانند شمش های تولید شده ۱۰۰ گرمی، با عیارسنجی دقیق جایگزین طلای آبشده در بازار خواهد بود. این محصول نیز با عیار ۱۸ و مطابق با استانداردهای داخلی تولید شده است.

افرادی که خریدار و فروشنده عمده شمش های طلا هستند با خرید شمش های ۱۰ گرمی آرون، به راحتی می توانند آنها را خریداری کرده و در بازار به فروش برسانند. از سوی دیگر، خریداران خانگی نیز فرصت سرمایه گذاری را از دست نخواهند داد و می توانند حتی با سرمایه اندک وارد یک فعالیت تجاری شوند.

شرکت طلای آرون معتقد است سرمایه گذاری هدفمند و پایدار نیازمند انتخاب و گزینش مناسبترین محصول و ارزیابی دقیق بازار هدف است و مهمتر این که فرصت سرمایه گذاری نباید انحصاری باشد و هر کسی با هر میزان دارایی اولیه از این فرصت بهره مند شود که تولید و عرضه محصولات جدید و متنوع مانند شمش ۱۰ گرمی،‌ ۵ گرمی و اوزان پایین تر قدمی برای آغاز این مسیر خواهد بود.

منبع:مهر

شمش طلا،طلا،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،شرکت طلای آرون

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: