کد خبر: ١٥٦١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/31-١٠:٠٨

۳ تست ساده برای سنجش هوش شما آورده شده است، آن‌ها را ببینید و ضریب هوشی خود را به دست بیاورید.

 

آبادان خبر: ما امروز در گزارش زیر ۳ تست ساده هوش  برای محک زدن توانایی مغزی و آزمایش ذهن و توجه شما آماده کرده ایم. اگر پاسخ دادن به آن‌ها را برای خودتان سخت می‌بینید، در انتهای مطلب، می‌توانید جواب درست را مشاهده کنید

تست هوش اول:

در این تست هوش، تصویر ۹ انسان مخفی شده اند.

با پیدا کردن ۶ تصویر در این تست هوش،میتونی از داشتن یه هوش معمولی خیالتان راحت شود.

اگه تصویر هفتمی را پیدا کردید متوجه میشوید هوشتان از حد معمول بالاتراست و اگه در این تست هوش تصویر هشتمی را پیدا کردید خیالتان از داشتن یه هوش تقریبا خوب تخت تخت شود و اگه نهمی را پیدا کردید باید به شما تبریک بگوییم چون  از دسته افراد خیلی باهوش به حساب میایید.

 

تست هوش دوم:

دقت کنید, تو این تصویر چندتا حیوان است ؟ اگر بتوانید ۲۵ حیوان را پیدا کنید نشان از هوش سرشار شماست. فراموش نکنید شما تنها ۱ دقیقه فرصت دارید تا هر ۲۵ حیوان را نام ببرید.

 

 

تست هوش سوم:

تست هوش تصويری (دانه های قهوه)

 

در این تست  هوش اگر بتوانید ظرف ۳ ثانیه صورت مردی را در میان دانه های قهوه در عکس  پیدا کنید، نیم کره راست مغز شما، بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است. اگر بین ۳ ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد، نیم کره راست مغز شما به صورت عادی پرورش یافته است. اگه بین یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل میکند و باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آنرا پیدا کنید،پیشنهاد می شود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر بشود.

(صورت ۱ دانه است پس به دنبال یک دانه باشید)
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
تست هوش،ضریب هوشی،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: