کد خبر: ١٩٥٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/31-١٤:٤٤

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از وقوع دو حادثه شدید رانندگی در شب گذشته خبر داد که پنج کشته و دو مصدوم به دنبال داشت.

 

به گزارش آبادان خبر، محمد هادی قانع امروز اظهار داشت: ساعت ۲۱:۴۴ دیشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر جاده شیراز خان زنیان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه ۱۴ و ۵ به محل اعزام شدند.

او افزود: آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تیبا با دو نفر سرنشین که یک خانم و یک آقا حدودا ۳۰ ساله در آن بودند بعد از خارج شدن از مسیر و ورود به لاین مخالف به شدت و به صورت رخ به رخ با یک خودروی وانت نیسان برخورد کرده بود که خودرو واژگون و کاملاً متلاشی شده بود.

قانع ادامه داد: طی این حادثه سرنشینان خودروی سورای به بیرون پرت شده بودند و راننده جوان خودروی نیسان نیز در اتاقک خودرو گرفتار شده بود و این در شرایطی بود که سرنشین خانم خودروی تیبا و راننده آقای خودروی نیسان در میان قطعات ویران شده خودرو‌ها محبوس بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی را آغاز کردند و بعد از دقایقی هر دو نفر را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

او بیان کرد: هر سه سرنشین خودرو‌ها بر اثر شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

قانع گفت: در نهایت در این حادثه دو مرد و یک خانم جوان فوت شدند. خودرو‌ها به محل امن منتقل شد و محل ایمن‌سازی و تحویل عوامل راهور گردید.

او در ادامه بیان کرد: همچنین در حادثه دیگری که ۱۲ دقیقه قبل از این حادثه در کمر بندی دراک رخ داد نیز دو نفر جان خود را از دست دادند و این سانحه رانندگی در اثر انحراف دو خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ از جاده و واژگونی کامل آن‌ها رخ داد.

قانع براز داشت: در این حادثه که توسط آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده‌ای ایستگاه چهار امداد رسانی شد دو سرنشین آقا و خانم خودروی ۴۰۵ (۴۰ و ۳۵ ساله) به شدت به بیرون خودرو پرتاپ شده و در دم جان سپردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز افزود: دو سرنشین آقای خودروی ۲۰۶ نیز که دچار مصدومیت شده بودند به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل و به بیمارستان منتقل شدند.

این عملیات نیز با انتقال خودرو‌ها به حالت اولیه و پاک سازی محل حادثه پایان یافت.

 

سازمان آتش نشانی شیراز،حادثه رانندگی،حادثه تصادف،واژگونی خودرو،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: