مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به سهمیه برنج و شکر در ماه رمضان برای استان خوزستان، گفت: این سهمیه توسط اداره‌کل غله و بازرگانی استان خوزستان تامین شده است و برای توزیع، به شرکت‌های مربوطه تحویل داده می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر؛ رضا فرجام درخصوص بازرسی و نظارت بر اصناف در ماه رمضان با اولویت کالاهای اساسی، اظهار کرد: نظارت‌ها بر اصناف به صورت ویژه انجام می‌شوند و اقلام پرمصرف در ماه رمضان مانند زولبیا و بامیه و لبنیات در این نظارت‌ها پررنگ‌تر خواهند بود.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر اصناف در ماه رمضان، گفت: این نظارت‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر اصناف با اولویت نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی انجام می‌شود و تا آخرین روز از ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به برخورد با متخلفان تصریح کرد: قطعا با اصنافی که گرانفروشی داشته باشند و مقررات قوانین صنفی را رعایت نکنند، برخورد می‌شود و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

فرجام با توصیه به شهروندان برای خرید کالا از مکان‌های معتبر گفت: در ایام ماه رمضان با توجه به موج تشدید یافته شیوع بیماری کرونا در خوزستان، از شهروندان تقاضا می‌شود که در خریدهای خود دقت کنند و با رعایت محدودیت‌ها، خریدهای خود را از مراکز معتبر انجام دهند و از مراکزی که اقلام خود را به صورت روباز به فروش می‌رسانند، خرید نکنند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، با شماره ۱۲۴ و یا با بازرسی اصناف تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند تا به تخلف اعلام‌شده، رسیدگی شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به سهمیه برنج و شکر در ماه رمضان برای استان خوزستان، افزود: این سهمیه توسط اداره‌کل غله و بازرگانی استان خوزستان تامین شده است و برای توزیع، به شرکت‌های مربوطه تحویل داده می‌شود.

فرجام گفت: در حال حاضر، شکر و برنج به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی در این خصوص در بازار نداریم.

آبادان خبر،آبادان نیوز،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان
منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: