کد خبر: ١٩٤٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/27-١٣:٣٣

طبق مشخصات فاش شده، گوشی Reno۶ Pro شرکت اوپو از چیپست Dimensity ۱۲۰۰ بهره خواهد برد.

 

به گزارش آبادان خبر، این روز‌ها دشوار است که دقیقاً فهمید شرکت اوپو با مجموعه گوشی‌های Reno خود چه کار می‌کند، این شرکت چندین بار در سال مدل‌های جدیدی را تولید می‌کند که تقریباً از همه لحاظ و حتی گاهی اوقات به طور باورنکردنی شبیه به مدل‌های قبلی هستند. البته بعضی از اوقات حتی پایین‌تر از مدل‌های قبلی خود هم هست.

البته باز هم با این وجود شرکت اوپو از ادامه استراتژی خود منصرف نشده، چون ما در حال حاضر شایعه‌ای درباره مشخصات اصلی Reno۶ Pro داریم، حتی اگر Reno۵ Pro در ژانویه وارد بازار شد.

مشخصات احتمالی Reno۶ Pro اوپو

ظاهراً گوشی هوشمند Reno۶ Pro دارای صفحه نمایش   ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ و سرعت ۹۰Hz است. یک سوراخ در بالا سمت چپ گوشی برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین عقب چهارگانه و با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. باتری گوشی Reno۶ Pro هم ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژر سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی Reno ۶ Pro

اگر این مشخصات آشنا به نظر می‌رسند باید گفت که همه چیز به جز ظرفیت باتری (که در مدل قبل ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعت بوده) با Reno۵ Pro یکسان است؛ بنابراین فقط یک مورد مانده که باید آن را بررسی کنیم و آن پردازنده این گوشی است. گوشی هوشمند Reno۵ Pro دارای پردازنده +Dimensity ۱۰۰۰ مدیاتک است، در حالی که شایعه شده است Reno۶ Pro از Dimensity ۱۲۰۰ بهره می‌برد که در حال حاضر پردرآمدترین پیشنهاد مدیاتک است.

ولی باز هم در نهایت واقعاً نمی‌توانیم استراتژی Reno Oppo را درک کنیم، شاید هم شرکت اوپو با ادامه این روند به سرنوشت شرکت ال جی در بازار گوشی‌های هوشمند دچار شود.

آبادان خبر،آبادان نیوز،فناوری،گوشی
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: