کد خبر: ١٧٣٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/10-٠٨:٥٩

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان از روند صعودی قابل توجهی شاخص h-index این دانشکده در سال ۲۰۲۰ خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: شاخص h-index این دانشکده در سال ۲۰۲۰ میلادی با ۹ پله افزایش نسبت به سال ۲۰۱۹، روند صعودی قابل توجهی داشته است.

او افزود: مقدار شاخص h-index نشان می‌دهد که یک پژوهشگر چقدر در حوزه تحقیقاتی و رشته دانشگاهی خود تاثیرگذار و مفید است و بدیهی است هر چه این مقدار بزرگتر باشد، نشان از توان علمی و تاثیرگذاری بیشتر او بر علم خواهد بود.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: این شاخص که در سال ۲۰۰۵ توسط هرش (استاد فیزیک دانشگاه کالیفرنیا) به عنوان شاخصی برای سنجش برونداد علمی- پژوهشی پژوهشگران به صورت انفرادی ابداع شده است و در دانشکده علوم پزشکی آبادان از عدد ۲۲ در سال ۲۰۱۹ به ۳۱ در سال ۲۰۲۰ ارتقاء یافت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: