کد خبر: ١٧٢٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/07-١٠:١٠

بوعذار از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به عنوان یکی از اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت کشور معرفی شد.

 

به گزارش آبادان خبر، انتشار کتاب اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت، از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فواد بوعذار از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز در این لیست قرار گرفت.

فؤاد بوعذار عضو هیات علمی گروه شیمی دریا دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است و مشارکت در فعالیت ها و برنامه ریزی های ملی و منطقه ای از جمله مهمترین تجربه های وی در مدت فعالیت در این دانشگاه بوده است .

مهمترین قراردادهای تقاضامحور ثبت شده به نام او، امکان سنجی تثبیت خاک توسط نانوتثبیت کننده بر پایه سلیس، کاربرد نانوسیالات صنعتی در خنک سازی مبدل های حرارتی، کاربرد نانو پوشش های نوین فلزی برای جلوگیری از خوردگی بدنه کشتی ها و سازه های دریایی و  ارائه راهکارهای علمی نوین سازی تاسیسات آبی فرسوده در برابر خوردگی با استفاده از نانوپوشش های مقاوم است.

تهیه نانوسیال با منشاء دریایی برای خنک سازی تجهیزات صنعتی و اختراع نانو مالچ طبیعی زیست سازگار برای تثبیت گردوغبار خاک نرم از مهمترین دستاوردهای ویژه کاربردی این چهره علمی است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: