کد خبر: ١٧١٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/01-١٠:٣٩

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:پس از پایان کارگاه‌های مجازی هفته پژوهش، از پژوهشگران برتر دانشکده علوم پزشکی آبادان تجلیل شد.

 

به گزارش آبادان نیوز، سارا مبارک گفت: امسال به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، از ۲۲ الی ۲۹ آذرماه، جشنواره کارگاه‌های رایگان علمی پژوهشی را ویژه پژوهشگران سراسر کشور و با هدف بهبود و رشد سطح تحقیق و پژوهش برگزار کردیم.

او تصریح کرد: با توجه به همه‌گیری کرونا در طول این هفته در کنار کارگاه‌های پژوهشی، با توجه به همه‌گیری کرونا، ۴ وبینار با عنوان تازه‌های کرونا به منظور به‌روز‌رسانی اطلاعات کرونایی محققین و علاقمندان، با حضور اساتید ممتاز و متخصصان عفونی کشور برگزار شد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در پایان هفته پژوهش و مقارن با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و شب یلدا، آیین مجازی معرفی پژوهشگران برتر دانشکده علوم پزشکی آبادان در ۳ بخش اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان محترم این دانشکده برگزار و از آنان تجلیل شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: