کد خبر: ١٧٠٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/23-١٨:٣٦

دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، کارگاه‌ها و مشاوره‌های پژوهشی مجازی و وبینار تازه‌های کرونا را برگزار می‌کند.

 

به گزارش آبادان خبر، سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این دانشکده در هفته پژوهش و فناوری امسال با هدف بهبود و رشد سطح تحقیق و پژوهش اقدام به برگزاری جشنواره کارگاه‌های رایگان علمی پژوهشی ویژه اعضای هیأت علمی، دانشجویان و پژوهشگران با موضوعات گسترده و همراه با ارایه گواهی معتبر نموده است.

او افزود: در این جشنواره، کارگاه‌هایی با سطح مناسب و موضوعاتی از قبیل روش تحقیق پیشرفته، جستجوی پیشرفته، مقاله‌نویسی، نشر، نقد و داوری مقالات، تازه‌های کووید19 و مشاوره‌های پژوهشی ارایه خواهد شد و فرصت بسیار مناسبی برای ارتقای سطح پژوهش و تحقیق پژوهشگران فراهم می‌باشد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: این سلسله کارگاه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان از 22 الی 29 آذرماه امسال، از طریق سامانه مربوطه برگزار می‌شود و شرکت در این جشنواره برای همه علاقمندان حوزه پژوهش سراسر کشور میسر است.

او افزود: در پایان هفته پژوهش و فناوری، پژوهشگران برتر دانشکده علوم پزشکی آبادان در گروه‌های اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان معرفی شده و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

لینک ثبت نام:http://rg.abadanums.ac.ir

لینک برگزاری:http://vc.abadanums.ac.ir/research

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: