کد خبر: ١٧٣٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/14-٢٠:٠٢

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: معتقدیم پس از جنگ تحمیلی به رغم تمام توجهات و اعتباراتی که از سوی مسئولان نظام به آبادان اختصاص داده شد اما ما مسئولان نتوانستیم مردم را به حقشان برسانیم.

 

گزارش آبادان خبر، سید زین العابدین موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره بین المللی فیلم رسام که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رخدادهایی در آبادان در حال وقوع است که بسیاری از شهرها می توانند با منت پذیرای آن باشند اما در شهر آبادان به سبب ۸ سال دفاع مقدس تشخیص دادند تا حق برگزاری آئین اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم رسام را به حق دارش یعنی آبادان بدهند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی بتواند زمینه ساز رشد و شکوفایی شهر در ابعاد فرهنگی و اجتماعی آبادان شود، افزود: امید می رود این اتفاق سبب خیر برای آبادان و مردمانش شود، معتقدیم که پس از جنگ تحمیلی و به رغم تمام توجهات و اعتباراتی که از سوی مسئولان نظام به آبادان اختصاص داده شد اما ما مسئولان نتوانستیم مردم را به حقشان برسانیم. لذا امید می رود با این رخ داد که مسئولان تراز اول نیز در آن شرکت دارند ببینند که مردم زجر کشیده آبادان چگونه در شهری که زیرساخت هایش همچنان تخریب شده و بدون بازسازی مانده، زندگی خود را سپری می کنند. هنوز کوچه و پس کوچه های آبادان زخم خورده ی جنگ تحمیلی است.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: از آنجائیکه آئین اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم‌ رسام با موضوع دفاع مقدس چهارشنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۹ صبح در سالن همایش‌های سازمان منطقه ی آزاد اروند برگزار می شود لذا تمام دستگاههای متولی در سطح شهرستان می بایست در برگزاری این مراسم به طور کامل اهتمام کنند.

به گفته ی موسوی بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام این باغ موزه از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است.

منبع:خبر آنلاین

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: