کد خبر: ١٦٥٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/16-١٣:١٨

دونالد ترامپ براساس قوانین توئیتر ممکن است از استفاده از این شبکه محروم شود.

 

به گزارش آبادان خبر به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت بر اساس قوانین توئیتر، ترامپ ممکن است بعد از ترک پست ریاست جمهوری، در صورت ادامه نقض قوانین، از استفاده از این شبکه اجتماعی محروم شود.
حساب رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه و پنجشنبه بخاطر ارسال پست‌های حاوی اطلاعات غلط و ادعا‌های گمراه کننده درباره نتایج انتخابات آمریکا، هفت بار پرچم (flagged) شده و پوشانده شده است.
هرچند دستورالعمل‌های منافع عمومی پلت فرم توئیتر مانع از تعلیق یا حذف حساب کاربری می‌شود، چندین دموکرات برجسته از توئیتر خواسته اند تا زمان پایان شمارش آرا در همه ایالتها، حساب کاربری ترامپ را به حالت تعلیق درآورد.
ترامپ پس از کم شدن پیشتازی وی در چندین ایالت مهم در برابر جو بایدن رقیب دموکرات خود تلاش کرد تا فرایند انتخابات را زیر سوال ببرد و خواستار توقف شمارش آرای پستی شد.
ترامپ توئیت کرد: آن‌ها (دموکراتها) تلاش می‌کنند تا (آرای) انتخابات را بدزدند.
دیوید سیسیلین عضو دمکرات در کنگره آمریکا این توئیت‌های ترامپ را «تهدید برای دموکراسی» توصیف کرد و جری کانولی دیگر عضو کنگره نیز توئیت کرد: این اطلاعات غلط محض است.
هشدار‌های اعمال شده در توئیت‌های ترامپ به این معنی بود که آن توئیت‌ها بلافاصله در جدول زمانی وی قابل مشاهده نبوده و ارتباط با این توئیت‌ها محدود شد.
در یکی از هشدار‌ها توضیح داده شده است: برخی یا همه محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توئیت، مورد مناقشه است و ممکن است در مورد چگونگی مشارکت در انتخابات یا روند مدنی دیگر گمراه کننده باشد.
میزان تخلفات، معمولا منجر به تعلیق موقت یا دایمی حساب کاربری می‌شود. با این حال، شخصیت‌های عمومی تحت محافظت سیاست "استثنای منافع عمومی" قرار دارند.

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: