کد خبر: ١٥٤٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/23-٠٩:١٩

حداقل ۹ نفر از معترضانی که با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استعفای او شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.

 

به گزارش آبادان خبر ، پلیس رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی، با آنها درگیر شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، در پی تلاش معترضان برای برچیدن موانع پلیس و عبور از آنها برای نزدیک شدن به اقامتگاه نتانیاهو، نیروهای امنیتی چند بار با آنها درگیر شدند.

بر این اساس، پلیس قدس اشغالی با ادعای اینکه تظاهرات‌کنندگان نه تنها آرامش عمومی را برهم زده بلکه اعمال خرابکارانه انجام می‌دادند، حداقل ۹ نفر از آنها را بازداشت کرد.

این سیزدهمین هفته پیاپی بود که چند هزار نفر از معترضان به عملکرد نتانیاهو، با تجمع مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی خواستار استعفای شدند. پلیس اسرائیل شمار معترضان را حداقل ۲۵ هزار نفر برآورد کرده است.

تظاهرات‌کنندگان با حمل پلاکاردهایی با نوشته‌هایی از جمله «جُرم‌وزیر» (Crime Minister به جای کلمه نخست‌وزیر Prime Minister)، «او را زندانی کنید» و «بازی به پایان رسیده» به اتهامات فساد نتانیاهو اعتراض و بر لزوم استعفای وی تاکید کردند.

 

منبع:فارس

 

رژیم صهیونیستی،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،بنیامین نتانیاهو

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: