کد خبر: ٢٨٥٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/09-١١:١٤

معاون فنی منطقه آزاد اروند خبر داد

فرجی: خیابان امیرکبیر آبادان بزودی بازگشایی می‌شود

معاون فنی منطقه آزاد اروند: خیابان امیرکبیر آبادان پس از پایان عملیات بهسازی معابر مجاور متروپل بازگشایی می‌شود.

 

آبادان نیوز _ پژمان فرجی، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از بازگشایی قریب‌الوقوع خیابان امیرکبیر آبادان پس از پایان عملیات بهسازی معابر در مجاورت ساختمان متروپل خبر داد.

فرجی در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی بهسازی خیابان‌های اطراف ساختمان متروپل در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پس از تخریب کامل سازه متروپل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های آسیب دیده احیاء و خیابان اصلی شهر بازگشایی شود.

وی ضمن تأکید بر اینکه خیابان سعدی به لحاظ زیرساخت‌های شبکه فاضلاب پس از حادثه فروریختن متروپل دچار آسیب جدی شده است، افزود: میزان خرابی‌های ایجاد شده در خیابان سعدی و تقاطع سپه بیش از انتظار است؛ اما همه دستگاه‌های متولی در تلاش هستند تا کار سریع‌تر جمع شود.

معاون فنی منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: در خیابان امیرکبیر نیز کار با جدیت تمام در حال انجام است و مجموعه مخابرات به صورت شبانه‌روزی زحمات بسیاری را متحمل شدند چرا که تمامی شبکه خیابان امیرکبیر دچار آسیب جدی شده بود و می‌بایست تمام کابل‌ها تعویض می‌شد.

این مقام مسئول با استناد به آخرین گزارش‌های رسیده، مشکلات مخابراتی این منطقه را حل شده عنوان کرد و گفت: در حال حاضر جدول کاری و کفپوش معابر نیز توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) کلید خورده و در حال انجام است؛ فقط بحث زیرسازی معابر  خیابان امیرکبیر باقی مانده که اگر شهرداری بتواند این بخش را سریع‌تر انجام دهد و دستگاه‌های اجرایی عملکرد کاملی داشته باشند و بتوانند با جدیت بیشتری پای کار باشند؛ تا انتهای هفته جاری، شاهد بازگشایی این خیابان هستیم./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: