کد خبر: ١٧٦٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/05-١١:٥٩

پیرو تصمیمات اخذ شده در نظام مهندسی آبادان مبنی بر بررسی و کنترل ساختمان های گروه (ج) به بالا ، اعضای کمیته تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان مگا پروژه متروپل را مورد بازدید میدانی قرار دادند.

 

روز پنج شنبه دوم بهمن ماه جاری ، مهندس پیروز بختیاری ، مهندس هادی مجیری و دکتر محمد قنبر دزفولی از اعضای کمیته تخصصی عمران نظام مهندسی آبادان، با حضور در محل برج های دوقلوی متروپل تمام قسمت های این پروژه را مورد بازدید قرار دادند.

در این بازدید میدانی که با همراهی حسین عبدالباقی، مالک ساختمان و اکیپ های اجرایی پروژه انجام گرفت، نمایندگان نظام مهندسی آبادان روند اجرایی پروژه را بصورت کامل مورد بررسی و کنترل قرار داده و ضمن تذکر در خصوص ایرادات موجود ، موارد و مشکلات یافت شده را صورتجلسه نمودند.
حسین عبدالباقی مالک و سرمایه گذار این پروژه عظیم ضمن تشکر و قدر دانی از اعضای گروه بازدید کننده و مدیر دفتر نمایندگی آبادان ، نظام مهندسی آبادان را ارگانی توانمند در زمینه ساخت و ساز دانسته و بر آمادگی گروه اجرایی این پروژه در خصوص رفع مشکلات یا ایرادات ابلاغ شده از جانب سازمان نظام مهندسی تاکید نمود.
در پایان این بازدید مقرر شد در ضرب الاجل تعیین شده موارد مطروحه از جانب اعضای گروه بازدید کننده ، توسط گروه طراحی پروژه مجددا” مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت لزوم ، با هماهنگی سازمان نظام مهندسی نسبت به اصلاح اقدام نمایند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: