کد خبر: ٢٨٩٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/01/24-١٢:٣٧

در‌این گزارش به تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌پردازیم.

 

آبادان نیوزباشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان که هنوز برای بقا امید دارد، این روز ها تکاپوی فراوانی برای هفته‌های پایانی لیگ صورت می‌دهد.

پیروزی صنعت نفت برابر مس کرمان در هفته بیست و پنجم و در تقابل با اصلی‌ترین رقیب این تیم در راه بقا در لیگ برتر، امیدهای طلایی‌پوشان را برای حفظ سهیمه خوزستان در لیگ برتر حفظ کرد.

درهفته گذشته اتفاقات مثبتی برای این تیم رخ داده که می‌تواند در پنج هفته باقی مانده لیگ، راهگشا باشد.

تمرینات این تیم سرانجام پس از مهیا شدن زمین اختصاصی صنعت نفت، در زمین پیروز دنبال می‌شود.

به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه اسپانسرینگ با سازمان منطقه آزاد اروند، روز گذشته ۸ میلیارد دیگر از سوی این سازمان به حساب نفتی‌ها واریز شد تا مجموع دریافتی این فصل صنعت نفت از این محل، به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

قرار است با همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان، دیدار دو تیم پیکان تهران و صنعت نفت آبادان که در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار خواهد شد، به صورت زنده به روی آنتن برود.

همجنین این باشگاه در تلاش است تا تعدادی هوادار را از آبادان برای حمایت از این تیم به تهران اعزام کند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، روز گذشته اعلام کرد که در صورت کسب پیروزی در مسابقات پیش‌رو، به تمام اعضای این تیم به ازای هر پیروزی پاداش قابل توجهی تعلق خواهد گرفت. این پاداش برای گلزنان تیم صنعت نفت، ویژه خواهد بود.

نفت آبادان درچارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، شنبه (26 فروردین‌ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج، میهمان پیکان تهران خواهد بود، دیدار رفت دو تیم در آبادان با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

این تیم در ادامه راه، با تیم‌های نساجی، استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان مصاف خواهد داشت./ آبادان خبر


تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا (دوشنبه 22 اسفند‌ماه) در چهارچوب هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر از ساعت 16 پذیرای ملوان انزلی است.

2 تیم در‌حالی به مصاف هم می‌روند که که صنعت نفت حال و روز خوشی ندارد و با شکست سنگین ۴ بر صفر هفته قبل مقابل مس رفسنجان به قعر جدول سقوط کرده است. ملوان، اما توانسته خود را به حاشیه امنیت جدول برساند و تا رده دوازدهم جدول بالا رفته است. 

یکی از ۵ برد ملوان در دور رفت مقابل نفت آبادان رقم خورد، ولی اکنون وضعیت تیم نفت دگرگون شده و عبدالله ویسی سرمربی خوزستانی جانشین ادسون تاواراس سرمربی برزیلی شده تا شاید بتواند صنعت نفت را در لیگ برتر حفظ کند. البته خودش هم می‌داند که کار دشواری پیش رو دارد حتی اگر به او در گذشته لقب عبدالله گواردیولا داده باشند. نفتی‌ها فقط ۱۲ امتیاز دارند و ۱۲ گل هم دراین فصل بیشتر نزده اند و اگر آن‌ها نتوانند از پس ملوان ۲۲ امتیازی برآیند و ۳ امتیاز خانگی این مسابقه را بگیرند در آن صورت شرایط شان برای بقا بسیار دشوارتر خواهد شد.

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی با کمک‌های هادی طوسی و رضا حیدری برعهده دارد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: