کد خبر: ٢٨٩٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/01/27-١٤:١٦

فیروزی: علیرغم خستگی هواداران ما، برخورد بسیار زشتی با آنان صورت گرفت.

 

آبادان نیوزعلی‌فیروزی، سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درخصوص اتفاقات دیدار این تیم مقابل پیکان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر که شب گذشته در کرج برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تماشاگران ما مسافت زیادی را طی کردند تا به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه رسیدند و حدود ۶ ساعت قبل از بازی با تمام خستگی در مقابل استادیوم سرگردان بودند.

او باتأکید براینکه درنشست هماهنگی پیش از مسابقه صحبتی درباره اینکه تماشاگران ما کجا بنشینند، مطرح نشد، گفت: اصلا پیکان هواداری ندارد که نیاز به مشخص شدن جایگاه تماشاگران ما باشد، آنها به پاس میهمان بودن هواداران ما باید از آنها پذیرایی می‌کردند.

سرپرست نفت آبادان تصریح کرد: پس از اینکه جایی برای هواداران ما مشخص نکردند، برخورد بسیار بدی با هواداران داشتند وبا اسپری فلفل به آنها حمله کردند.

فیروزی بااشاره به وضعیت سلامتی یکی از مصدومان این حادثه، افزود: جالب اینجاست یکی از هوادارانی که اسپری فلفل به او خورده بود، تشنجی و شیمیایی جنگ بود و با این اتفاق هر لحظه ممکن بود ضایعه بزرگی برای او ایجاد شود. ولی متاسفانه نمی‌دانم با چه اجازه‌ای اسپری فلفل به فردی می‌زنند که آمده تیمش را تشویق کند و بازی را جذاب‌تر کند. او فردی بود که در جنگ شیمیایی شده و نیازی نبود شما با گاز فلفل او را شیمیایی‌تر بکنید.

سرپرست صنعت نفت آبادان بابیان اینکه انتظار داشتیم با تماشاگران برخورد بهتری می‌شد تا می‌توانستند در کمال آرامش تیم‌شان را تشویق کنند، گفت: این اتفاقات اگر تمام نمی‌شد، چه بسا ممکن بود درگیری‌های بیشتر و بسیار شدیدتری در استادیوم رخ بدهد. ما می‌خواستیم هواداران‌مان طبق قانون و روال معمول بازی‌های فوتبال، پشت نیمکت ما بنشینند و خدا را شکر این اتفاق درنهایت رخ داد، اما ای کاش آن صحنه‌های تلخ برای هواداران ما در کرج رخ نمی‌داد./ اخبار آبادان


تمام وجودم را می‌گذارم تا نفت زنده بماند

عبدالله ویسی، سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پذیرش هدایت صنعت نفت در این برهه حساس که تیم در آستانه سقوط قرار دارد، اظهار کرد: من پیش از این چهار، پنج بار از باشگاه نفت آبادان پیشنهاد داشتم اما هیچ زمانی این همکاری صورت نگرفت و سرنوشت من به این رقم خورد که در چنین شرایطی هدایت نفت را قبول کنم.

برای کار خاص به آبادان رفتم

او ادامه داد: شاید هر عقل سلیمی هدایت این تیم را در این شرایط نمی‌پذیرفت. یعنی هیچ مربی وقتی تیمی در چنین وضعیتی قرار دارد ریسک نمی‌کند مگر اینکه بخواهند کار خاصی انجام دهد و من برای کار خاص به آبادان آمدم. از  اینکه به عنوان یک خوزستانی می‌بینم که دو تیم نفتی در قعر جدول لیگ برتر قرار دارند، آن هم وقتی که این ادعا را داریم که استان اول از نظر فوتبالی در کشور هستیم به من برمی‌خورد.

اعتبار فوتبالی‌ام خیلی مهم‌تر از میلیاردها پول است

سرمربی جدید تیم نفت آبادان گفت: به هر حال پیشنهاد صنعت نفت آبادان در چنین شرایطی عجیب بود زیرا خودشان، مردم و کارشناسان خوب می‌دانند که اگر به آن‌ها بگویند دو تیمی که در حال حاضر گزینه سقوط هستند چه تیم‌هایی هستند، با توجه به شرایط جدول اول از تیم آبادان نام می‌برند. تیمی که در رده شانزدهم بوده و گزینه اول سقوط است. من تصمیم بسیار سختی را گرفتم و البته کسی نمی‌تواند به من ایراد بگیرد که ویسی به خاطر اینکه باشد و اینکه پول بگیرد این مسئولیت را قبول کرد، زیرا من پیشنهادهایی داشتم ولی نفت را پذیرفتم. ضمن اینکه من اصلاً پولی به پذیرفتن این سمت فکر نکردم و از همه مهم‌تر اعتبار و ارزش فوتبالی‌ام خیلی مهم‌تر از میلیاردها پول است.

تاکنون تیمی با من سقوط نکرده است

ویسی بیان کرد: ۱۳ سال در عرصه مربیگری فعالیت دارم ولی تاکنون تیمی با من سقوط نکرده است و خودم خوب می‌دانم اگر نفت آبادان سقوط کند آنهایی که با عبدالله ویسی دشمن و به دنبال بهانه هستند می‌گویند نفت را ویسی انداخت در حالی که این تیم همین الان از گزینه‌های سقوط است. اگر نفت آبادان در رده‌های سیزدهم یا چهاردهم بود هدایت آن را قبول نمی‌کردم زیرا ممکن بود به رده‌های پایین‌‎تر برود اما اکنون آگاهانه این مسئولیت را پذیرفتم و جو آبادان را خوب می‌شناسم و دوستان بسیار خوبی در این شهر دارم که می‌دانم به من کمک می‌کنند. ضمن اینکه حدود ۱۲ بازیکن که اکنون در این تیم هستند در گذشته با من کار می‌کردند و می‌توانند به من کمک کنند.

نفت سقوط نکند، دست کمی از قهرمانی استقلال خوزستان نیست

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: تقریباً بازی‌های صنعت نفت آبادان را دیده‌ام و هشت بازی حساس هم با رقبای مستقیم‌مان که برای نیفتادن تلاش می‌کنند و هم تیم‌هایی که برای کسب سهمیه می‌جنگند داریم. به هر حال من با خود گفته‌ام اگر بتوانیم این تیم را از شانزدهم به رده چهاردهم بیاوریم تا سقوط نکند این کار من دست کمی از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر ندارد. پس تمام وجود و تمرکزم را می‌گذارم و هر آنچه دارم می‌گذارم تا به فوتبال آبادان و خوزستان خدمت کنم.

نفت سکته کرده اما نمرده است

ویسی در پاسخ به این سؤال که خیلی ها عنوان می کنند ویسی ریسک کرده است و شما در چنین شرایطی چقدر به ماندن نفت در لیگ برتر اطمینان دارید؟ گفت: من به بازیکنانی که در تیم هستند و تمام این مجموعه ایمان دارم و تلاش می‌کنیم که بمانیم. ما با تلاش و امید زنده‌ایم. حتی بیماری که سرطان دارد و دکترها او را جواب کرده‌اند اگر امید داشته باشد می‌تواند سال‌ها زندگی کند و حتی بیماری‌اش بهبود پیدا کند. صنعت نفت آبادان الان سکته کرده اما نمرده است و شرایط به صورتی است که در واقع من یک تیم سکته‌ای را تحویل گرفته‌ام و تمام وجودم را می‌گذارم تا نفت راه برود و زنده بماند.

از این‌جا به بعد باید در یک تورنمنت شرکت کنیم

سرمربی نفت آبادان گفت: از بازی این هفته ملوان گرفته تا هفت بازی بعدی تمام دیدارهایمان حساس هستند و من به بازیکنانم گفته‌ام ما از اینجا به بعد در یک تورنمنت بازی داریم که باید هشت بازی انجام دهیم و در جدول بمانیم. تاکنون نفت آبادان فقط در یک بازی خانگی برنده بوده است و تلاش می‌کنیم در بازی خانگی فردا مقابل ملوان بتوانیم به برد برسیم تا در نهایت فصل خوبی را به پایان برسانیم. زیرا حال مردم خوزستان واقعاً بده است . دو تیم در آستانه سقوط هستند و فولاد هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و هیچ امیدی برای سهمیه آسیایی نیست مگر اینکه این تیم از طریق جام حذفی به سهمیه برسد که امیدوارم به همین صورت شود.

ویسی در پایان عنوان کرد: از زمانی که هدایت نفت را برعهده گرفتم روی مسائل روحی روانی تیم کار کرده ایم و اگر با خود بازیکنان صحبت کنید که در جلسه تمرینی مان چه گذشت، خواهند گفت که نوع تمرین و رفتار آن‌ها با همدیگر متفاوت شده بود و حتی به خود بازیکنان هم گفتم من در چنین شرایطی هیچ چیزی از نظر فنی ندارم که به شما آموزش دهم اما از نظر روحی روانی روی بازیکنان آن‌قدر کار می‌کنم تا در حد یک تیم قهرمان شوند و به بازیکنان گفتم مردم خوزستان و حتی خود من اکنون به شما نیاز داریم و باید تیم را در جدول حفظ کنیم./ آبادان خبر

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: