کد خبر: ٢٨٩٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/01/28-١٢:٣٢

باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان برای همزمانی چهار هفته پایانی لیگ برتر درخواست داد.

 

آبادان نیوزمسعود رضائیان، سرپرست مدیرعاملی صنعت نفت آبادان درخصوص بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر و انجام بازی تیم رقیب، یک روز پس از دیار این تیم مقابل نساجی، در گفت‌وگویی اظهار کرد: لیگ ایران همواره در دوهفته پایانی بازی‌ها همزمان می‌شود، اما جا دارد که به دلیل شرایط حساس جدول، این همزمانی در فصل جاری، دو هفته زودتر اعمال شود.

او درخصوص امکان وجود شائبه‌ هایی دردیدار دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان در هفته پیش رو، بیان کرد: اینکه دو تیم هم‌خانواده و هم استانی هستند موجب ایجاد شائبه خواهد بود و در فوتبال ایران، این شائبه‌ها همیشه بوده و خواهد بود، اما درخواست داریم که بازی‌های این هفته با نظارت بیشتری پیگیری شود.

سرپرست نفت آبادان تصریح کرد: به‌دلیل حساسیت جدول در صدر و قعر، این باشگاه امروز درخواست خود را کتباً تسلیم فدراسیون فوتبال خواهد کرد تا بازی‌ها از هفته پیش رو به‌صورت همزمان برگزار شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درحال حاضر با ۱۷امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار دارد، تیم مس کرمان که در رده چهاردهم جدول جای گرفته، ۲۱ امتیازی است و دست کم باید چهار امتیاز از دست بدهد و نفت آبادان نیز این مقدار امتیاز را جبران کند تا بتواند از خطر سقوط در هفته‌های پایانی رهایی یابد.

نفت آبادان درچهارهفته انتهایی لیگ برتر، با نساجی و ذوب‌ آهن در خانه و با استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در خارج از خانه مصاف خواهد کرد./ خبر آبادان


نفت بازهم زورش به صدرنشین نرسید

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان دیروز (چهارشنبه 17 اسفندماه) در چهارچوب هفته سوم مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور میزبان شهرداری گرگان بودند که این دیدار با نتیجه 86 بر 79 به سود گرگانی‌ها به پایان رسید.

نفت آبادان با این شکست در جایگاه سوم گروه A قرار گرفت.

بسکتبالیست‌های آبادان در هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می‌روند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: