کد خبر: ٢٨٩٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/17-١٩:٢٨

در این گزارش به ارزیابی دبیر فدراسیون از عملکرد تیم ملی جودو ناشنوایان ایران در نیمه نخست رقابت‌ها می‌پردازیم.

 

آبادان نیوزمهدی نصیبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی تکواندو و جودو در مسابقات ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: تا اینجا، کار دو رشته ما به پایان رسیده و در واقع نیمه نخست مسابقات را پشت سر گذاشته‌ایم. تکواندو در دو بخش آقایان و بانوان در مجموع 12 مدال برای ایران به ارمغان آورد و روی سکوی قهرمانی ایستاد که بر این اساس می‌توان گفت عملکرد کاملا موفقیت‌آمیز و قابل قبولی داشته است.

وی افزود: در جودو نیز 5 مدال کسب کردیم و سوم شدیم که نشان می‌دهد عملکرد ورزشکاران این رشته تا حدودی ضعیف بوده است. امیدوارم در مسابقات آینده که سال 1402 برگزار خواهد شد، بتوانند با تمرین و فعالیت بیشتر از عنوان قهرمان‌شان در المپیک و مسابقات جهانی دفاع کنند.

نصیبی با اشاره به ادامه کار کاروان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم مسابقات شاهد برگزاری رقابت‌های کشتی و فرنگی و آزاد خواهیم بود. تیم ما در کشتی فرنگی در 10 وزن روی تشک خواهد رفت و آزادکاران نیز به همین ترتیب در 10 وزن مقابل رقبای خود قرار خواهند گرفت.

دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: امیدوارم هر دو تیم کشتی ما بهترین عملکرد را داشته باشند و همچون گذشته از عناوین قهرمانی‌شان دررقابت‌های مختلف دفاع کنند با کسب مقام اول بر سکوی افتخار بایستند.

مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از امروز (چهارشنبه 17 اسفند) با برگزاری رقابت‌های 5 وزن نخست کشتی فرنگی ادامه خواهد داشت و پس از آن شاهد برگزاری مسابقات کشتی آزاد خواهیم بود./ اخبار جودو

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: