کد خبر: ٢٨٨٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/09-١١:٣٦

در این گزارش به تشریح آخرین اخبار صنعت نفت آبادان می‎پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌های صنعت نفت آبادان را با ما بخوانید:

 

دیداری برای بقا

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه) در چارچوب هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت 18 میزبان تراکتور تبریز است.

نفتی‌های آبادان تا هفته بیستم لیگ برتر موفق به کسب برد در آبادان نشده اند نکته‌ای که باعث شده این تیم بیش از همیشه خطر سقوط را احساس کند. در پنج دیدار گذشته زردپوشان آبادانی دو تساوی و سه شکست را ثبت کرده اند و در نقطه مقابل، تراکتور تبریز سه برد و دو تساوی را به دست آورده است.

نفت آبادان تا هفته بیستم با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و تراکتور تبریز با ۳۲ امتیاز به رده پنج جدول تکیه زده است.

در دیدار رفت در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تیم تراکتور توانسته بود با گل رضا اسدی با نتیجه یک بر صفر تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهد./ آبادان خبر


پاسخ نفتی‌ها به تراکتور: هتل‌های آبادان جا ندارد!

امیرهوشنگ نصیرزاده به حضور داوران دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتور در هتل میزبان معترض شده است. 

در همین خصوص روح اله محمدی به خبرنگار ما گفت: هتل‌های آبادان و خرمشهر در این روز‌های پایانی سال میزبان مسئولان کشوری و لشکری است. نشست‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون از جمله هماهنگی ستاد راهیان نور در آبادان در حال برگزاری است که همین امر ظرفیت سایر هتل‌های شهر و منطقه را تکمیل نموده، لذا باشگاه صنعت نفت از آقای نصیرزاده به‌عنوان یک خوزستانی که اتفاقا شناخت کاملی از ظرفیت اسکان شهرهای آبادان و خرمشهر دارد شدیدا گلایه دارد، چرا که باشگاه صنعت نفت در بیش از نیم قرن فعالیت خود در فوتبال کشور همیشه به عنوان باشگاهی اخلاق مدار شناخته شده و این‌گونه اظهارنظرها با توجه به موارد بالا و علم ایشان به موضوعات فوق امری خلاف اخلاق و صرفا برای تحت فشار گذاشتن داوران بوده و احتمالا در ساعات آینده شاهد اعتراض ایشان به حضور سفیر برزیل در هتل پارسیان محل اردوی طلایی‌پوشان و آرزوی موفقیت صنعت نفت در بازی فردا توسط سفیر محترم برزیل خواهیم بود.

بدیهی است هواداران باشگاه بزرگ صنعت نفت حساب هواداران و باشگاه پرطرفدار تراکتور را از این‌گونه اظهار نظرها جدا خواهد کرد./ آبادان خبر


سفیر برزیل: منتظر پیروزی نفت آبادان مقابل تراکتور هستم!

سفیر برزیل شب قبل از بازی صنعت نفت آبادان و تراکتور در اردوی نفتی‌ها حاضر شد و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

آگیلارنتو در جمع اعضای تیم صنعت نفت آبادان گفت: منتظر پیروزی زردپوشان مقابل تراکتور هستم.

وی افزود: آبادان برای کارکنان سفارت برزیل و علاقه آنها به فوتبال شناخته شده است. ما می دانیم که سبک و سیاق بازی صنعت نفت آبادان در فصول مختلف شبیه به تیم ملی برزیل است.

او بیان کرد: اگر چه امسال نتایج خیلی دلخواه هواداران پیش نرفته اما باور دارم این تیم مقابل تراکتور برنده خواهد شد.

سفیر برزیل در ایران گفت: باتوجه به این شور و امیدی که در اردوی صنعت نفت دیدم به همراه هواداران پرشور این تیم همه منتظر یک پیروزی در آبادان هستیم. امروز برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر خواهم شد و امیدوارم در پایان بازی شاهد جشن پیروزی تیم باشیم./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: