کد خبر: ٢٨٤٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/26-١٢:٠٤

در این گزارش، به آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات صنعت نفت آبادان می‌پردازیم.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از تسنیم، مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان به درخواست ادسون تاوارس درصدد آن هستند که ترکیب تیم‌شان را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنند. در حال حاضر عماد میرجوان و حسین پورامینی پس از توافق با مسئولان باشگاه از صنعت نفت جدا شدند و نیم‌فصل دوم را در تیم دیگری بازی خواهند کرد.

از سویی دیگر مجوز دو بازیکن عراقی و اروگوئه‌ای صنعت نفت هم صادر شده است. جلیل مزهر عراقی مقابل مس کرمان در جام حذفی بازی کرد و در صورت صلاحدید کادر فنی صنعت نفت سباستین پیریز نیز می‌تواند این تیم را مقابل فولاد همراهی کند.

مدیران باشگاه صنعت نفت همچنین برای تقویت خط حمله تیم خود به شدت دنبال جذب یک مهاجم هستند و بعد از مشکلاتی که برای آمدن مهاجم کروات مدنظر این تیم پیش آمد، صنعت نفتی‌ها سراغ گادوین منشا مهاجم فعلی مس رفسنجان رفته‌اند. مهاجم نیجریه‌ای‌ مس مدت‌هاست که از ترکیب اصلی این تیم دور است و مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که حاضر به فروش او هستند، باید دید مدیران صنعت نفت می‌توانند رضایت مدیران مس و منشا را برای آمدن وی به آبادان جلب کنند یا باید دنبال بازیکن دیگری باشند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 10 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و جمعه این هفته در نخستین دیدار از دور برگشت لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: