کد خبر: ٢٨٣٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/16-١٣:٤٢

سرمربی نفت آبادان: امیدوارم با شروع نیم فصل دوم این تعهد را داشته باشیم که وقتی در شهر خودمان بازی می‌کنیم اینقدر راحت نبازیم.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ورزش سه، ادسون تاوارس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش برابر گل‌گهر که با شکست یک بر صفر در ورزشگاه آبادان تختی تمام شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «بازی امروز را باید به دو بخش تقسیم کنیم، نه سه بخش. 15-20 دقیقه ابتدایی گل‌گهر ما را تحت‌تاثیر قرار داد و بهتر بازی کرد. در این مدت نتوانستیم در سازماندهی بین خطوط را به درستی انجام بدهیم.»

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

او سپس با اشاره به موقعیت عالی تیمش ثانیه‌هایی پیش از گل اریک بایناما مهاجم گل گهر اضافه کرد: «بعد از 20 دقیقه بود که شروع به انجام یک فوتبال خوب کردیم. در بهترین زمان ممکن که ما می‌توانستیم گل بزنیم، گل گهر گل زد. همان‌طور که مشاهده کردید عدم اعتمادبه‌نفس باعث چنین اتفاقی شد. بازیکن ما دفاع و دروازه‌بان را دریبل زد. به جای اینکه به دروازه شوت بزند، چون دروازه‌بان خوابیده، توپ را به عقب برگرداند. تیم حریف توپ را باز پس گرفت و یک ضدحمله سریع علیه ما زد و گل آن‌ها به ثمر رسید.»

این مربی برزیلی سپس به بخش سوم بازی طبق دیدگاه خودش پرداخت: «در بخش سوم به نظرم از زمانی که من به اینجا آمدم، بهترین فوتبال را بازی کردیم. از کناره‌ها خیلی خوب با ساکی و خالدی اضافه شدیم. سیستم را به 3-3-4 تغییر دادیم. آقای طالب ریکانی هم اضافه شد. فاخر به بازی برگشت و حسین باصری بازی خیلی خوبی را از خودش نشان داد. همچنین رضا امانی‌نژاد 10 دقیقه خوب بازی کرد ولی متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و بازی را باختیم.»

1788517

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: «ترجیح می‌دهم بد بازی کنیم، ولی بازی را ببریم تا اینکه خوب بازی کنیم و نبریم. بنابراین ما الان در انتظار ارائه مدارک بازیکنانمان به فدراسیون هستیم تا بتوانند بازی کنند. سه بازیکن خارجی به خدمت گرفتیم که به خاطر مسائلی که وجود دارند، هنوز نمی‌توانند بازی کنند. حسن بیت سعید، طالب ریکانی و محمد اهل شاخه، دفاع ما هم در حال بازگشت هستند و به ما اضافه می‌شوند.»

تاوارس گفت: «امیدوارم با شروع نیم فصل دوم این تعهد را داشته باشیم که وقتی در شهر خودمان بازی می‌کنیم اینقدر راحت نبازیم. بازی هشتم یا نهم است که در شهر خودمان نتیجه نمی‌گیریم. امیدوارم بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.»

خبرنگاری نمایش صنعت نفت را به دو بخش تقسیم کرد: بخش برنامه‌ریزی و نتیجه‌گیری. او معتقد بود که تیم در بحث اول عملکرد خوبی داشته ولی در بخش دوم نه. تاوارس در واکنش به این سؤال که چه راهکاری برای این وضعیت دارد گفت: «تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم. حداقل از نظر تاکتیکی پیشرفت داشتیم. همان‌طور که قبلا گفتم ما به یک گلزن نیاز داریم که توپ‌هایمان را گل کنیم. اینکه سازماندهی و برنامه‌ریزی درستی داشته باشی و به دروازه برسی و گل نزنی بی‌فایده است. البته من با شما موافق نیستم و ما مثل گذشته نیستیم. در گذشته تیم شانس‌های گلزنی نداشت ولی الان شانس گلزنی ایجاد می‌کنیم و این فرق دارد ولی بازیکنی را نداریم که توپ‌هایمان به گل تبدیل شود.»

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

خبرنگار سپس بر گفته خود تاکید کرد که حرف من هم همین است و تیم مشکل گلزنی دارد. سرمربی برزیلی نفت آبادان ادامه داد: «برنامه‌‍ریزی باید با امتیاز همراه باشد. گل گهر را تیم خیلی خوبی در این بخش دیدم. فراموش نکنید که گل گهری‌ها سه سال است که با هم کار می‌کنند. یازده بازیکن ما حتی چهار بازی هم در کنار هم بازی نکرده‌اند.»/ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: