کد خبر: ٢٨٢٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/09-١٩:٥٧

نفتی‌های آبادان در مصاف با ذوب آهن نتیجه ای بهتر از تساوی به دست نیاوردند.

 

آبادان نیوز _ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، امروز (جمعه 9 در ماه) به مصاف ذوب آهن رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

نفت آبادان با این تساوی در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

 

اظهارات سرمربی نفتی‌های آبادان بعد از بازی با ذوب آهن

ادسون تاوارس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی صنعت نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: من نمی‌تونم بگویم خوشحال هستم چون وقتی ۲ بر صفر جلو بودیم، دقایق پایانی بازی مساوی شد. قطعا خوشحال نیستیم و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم، سه پله در جایگاه بالاتر می‌آمدیم و از منطقه‌ خطر فاصله می‌گرفتیم. دیشب یک بازیکن از دست دادیم و تمام شب فکر می‌کردم چطور باید با کمترین جا به‌ جایی تیم را مهیای بازی کنم. باتوجه به اتفاقاتی که افتاد بازیکنان ما جنگیدند و با صد در صد توان نیمه‌اول را تمام کردیم.

وی افزود: یک جوان ۱۸ساله معرفی کردم و بعد از دومین تماس توپ گل دوم را زد و با این گل می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. خیلی‌ها سوال می‌کنند چرا تعویض نکردم تا سه امتیاز را با تعویض بگیرم اما زمانی‌که به اصفهان آمدیم خبر دادند یک بازیکن‌مان نمی‌تواند بازی کند. روش بازی‌مان را با این شرایط نتوانستیم هماهنگ کنیم. برای بازی امروز ۵۰ درصد از ۳ امتیاز را گرفتیم و نتیجه بدی نبود. ما قبلا در ۱۱ بازی فقط ۶ امتیاز کسب کردیم و در ۳ بازی ۴ امتیاز بد نیست.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به مشکلات جذب بازیکنان تصریح کرد: در واقع در مسیر جذب بازیکن با مشکلات عدیده روبه‌رو هستیم. بدون تخم‌مرغ نمی‌توانید املت درست کنید و بازیکنی که دو هفته پیش جذب کردیم، امروز باید بازی کند اما به هر حال برای ما ۲ ماه زمان می‌برد. تمرکزم روی بازیکن ایرانی است و داریم پیشرفت می‌کنیم. بازیکنان جوانی داریم و باید از آن‌ها استفاده کنیم. شیوه ما این است و باید ادامه دهیم. برای بازی دادن به جوانان باید فصل را از دست بدهید تا آن‌ها را بسازید. چهار بازی از من پرسیدند پیش‌بینی‌ام از نتایج آینده تیم چیست؟ گفتم من پیشگو نیستم. گفتم از هر مربی بپرسید که چه نتیجه‌ای دوست دارد کسب کند می‌گوید می‌خواهد قهرمان شود.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

تاوارس ادامه داد: خیلی خوشحالم که به اصفهان برگشتم و هیچ‌موقع فکر نمی‌کردم روزی به ایران برگردم و به اصفهان بیایم. یک فصل رویایی با سپاهان داشتم. امروز محمد نوری را در ذوب‌آهن ملاقات کردم. زمانی‌ که محمد نوری و جلال اکبری ۱۹ سال داشتند، آن‌ها را جذب کردم و خوشحالم که امروز نوری را دیدم. اصفهان را در قلبم به یاد می‌آورم و الان هم به برزیل ایران برگشته‌ام./ آبادان خبر 

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: