کد خبر: ٢٨٢١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/04-١٢:٢٨

سرمربی برزیلی نفتی‌های آبادان قهرمانی در لیگ برتر را برای تیمش پیش‌بینی کرد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از فارس، ادسون تاوارس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دیروز (شنبه 3 دی ماه) در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: استقلال یک تیم بزرگ ایران است. باید بدانیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و محدودیت‌های خودمان مقابل استقلال را باید در نظر بگیریم.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی افزود: برای بازی فردا باید شرایط‌مان را در نظر بگیریم که کجا قرار گرفته‌ایم. باید بهترین عملکرد را در بازی فردا از خودمان نشان بدهیم. ممکن است دو بار در روز تمرین داشته باشیم ولی صرفا با تمرین کردن نقاط ضعف و قوت یک بازیکن مشخص نمی‌شود. فقط و فقط در زمین بازی و مسابقه رسمی می‌توان به نقاط ضعف و قوت بازیکنان واقف شد.

سرمربی نفت آبادان در خصوص شرایط تیمش گفت: تیم از لحاظ تکنیکی و بدنی شرایط بسیار خوبی دارد اما از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب کار نمی‌کند. با مسئولین و اعضای هیات مدیره معمولا هفته‌ای دو بار جلسه برگزار می‌کنیم و نشست داریم که چطور تیم را نسبت به گذشته قوی تر کنیم.

تاوارس در مورد اینکه نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می‌کند، اظهار داشت: من پیش بینی نمی‌کنم چون چیزی مشخص نیست. اگر به پیش بینی باشد ما قهرمان می‌شویم!

وی در مورد اینکه برد قبلی حاصل شناخت از تیم بود یا تغییر رویکرد، گفت: نمایش و نتیجه را نباید با هم یکی کنیم. دنبال نمایش زیبا در بازی نیستیم. فقط دنبال کسب نتیجه هستیم. دنبال این هستیم که نمایش تیم خوب شود اما زمانی که تیم‌مان کامل شود. 3 بازیکن به خاطر مصدومیت با ما نیستند. یک بازیکن خارجی اضافه شده و ممکن است یکی دیگر هم چند روز آینده اضافه شود. وقتی این خارجی بیاید، مصدومان برگردند و تیم کامل شود، سعی بر این خواهد بود که نمایش‌مان در زمین بهتر شود. نتیجه آن چیزی است که در زمین به دنبالش هستیم.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

سرمربی صنعت نفت در خصوص غایبان تیمش، گفت: طالب از قبل مصدوم است و تمرینات خودش را انجام می‌دهد. حسن بیت سعید هم همین شرایط را دارد. می‌توان گفت تقریبا 4 مصدوم برای بازی فردا داریم./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: