کد خبر: ٢٨١٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/30-١١:٥٤

بازیکن صنعت نفت آبادان:حرف و عمل این مربی یکی است و تناقضی در گفتار و رفتار او دیده نمی‌شود.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از آنا، امید خالدی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره برتری خارج از خانه صنعت نفت مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در بازی‌های سال‌های اخیر موفق شده‌ایم مقابل تیم سخت‌کوش و آماده نساجی برنده شویم. نمی‌دانم چگونه بوده اما این اتفاق رخ داده است. شاید در روز بازی با این تیم تلاش بییشتری کرده‌ایم. خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم و دل مردم آبادان را در این برهه از زندگی شاد کردیم. ان‌شاءالله بردهای بیشتری به دست آوردیم و صنعت نفت را از پایین به میانه‌های جدول و حتی نیمه بالای جدول برسانیم تا خیال هواداران از بابت تیم‌شان راحت شود. 

 

تاوارس از لحاظ فنی و اخلاقی مربی خوبی است

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم تاکتیک‌های مدنظر سرمربی جدید تیم را در زمین پیاده کنیم. اجرای خواسته‌های ادسون تاوارس می‌تواند ما را به اهدافی که مدنظر داریم نزدیک کند. نقش سرمربی در تیم اهمیت دارد، شاید تا ۵۰ درصد تاثیر حضور سرمربی در یک تیم باشد و می‌تواند از لحاظ روحی، روانی و تاکتیکی به تیم کمک کند. نکات موثری که سرمربی به بازیکنان دیکته می‌کند اگر به خوبی یاد گرفته شود در نوع بازی تیم اثر زیادی دارد. تاوارس از لحاظ فنی و اخلاقی مربی خوبی است. کل بچه‌ها از او راضی هستند. این را به خاطر آن نمی‌گویم که در اولین بازی با حضور تاوارس نتیجه گرفتیم. حرف و عمل این مربی یکی است. تناقض در گفتار و رفتار او دیده نمی‌شود. کل بازیکنان به خاطر شخصیتی که تاوارس دارد به او احترام می‌گذارند.

 

قدرت تمامی تیم‌ها یکسان شده

بازیکن باتجربه نفت آبادان درباره دیدار بعدی تیمش با استقلال عنوان کرد: کل بازی‌های لیگ برای ما سخت است. قدرت تمامی تیم‌ها یکسان شده و هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. برای پیروزی در هر بازی بیشتر از ۳ امتیاز نمی‌دهند. ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا موفق شویم در کل بازی‌ها نتیجه بگیریم. در دیدار با استقلال هم چون در زمین خودی بازی می‌کنیم به دنبال آن هستیم تا برنده شویم. استقلال تیم بسیار خوبی است و یکی از مدعیان به حساب می‌آید اما تیم ما به خاطر وضعیتی که دارد ناچار به تلاش بیشتر برای کسب حداکثر امتیاز است. باید با تمام توان بازی کنیم و دچار اشتباه نشویم تا دست خالی از زمین بیرون نرویم و با امتیاز گرفتن در این مسابقه سخت با انگیزه بیشتری در ادامه فصل به مصاف حریفان بعدی برویم.

 

بازیکنان جوان جویای نام هستند

خالدی در خصوص اینکه بازیکنان زیادی در ادوار گذشته از تیم صنعت نفت مطرح شدند و بازیکنان جوان این تیم چقدر انگیزه دارند تا شناخته شوند، تصریح کرد: بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم که جویای نام هستند. نفراتی که زیر ۲۳ سال هستند و از تیم‌های امید و جوانان به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند با انگیزه زیادی تلاش می‌کنند تا بتوانند نظر سرمربی جدید را جلب کنند و به آن‌ها میدان داده شود. فرصت دادن به آنها برای حضور در ترکیب تیم بستگی به سرمربی دارد و اگر بتوانند در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشند فرصت خواهند کرد تا با پیراهن صنعت نفت به زمین بروند. به نظرم تا دو سه سال آینده چهره‌های آینده‌داری از صنعت نفت به فوتبال ایران معرفی می‌شوند./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: