کد خبر: ٢٨١٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/28-١١:٤٧

سرمربی برزیلی نفتی‌های آبادان در اولین گام مربیگری‌اش در این تیم، کار سختی مقابل نساجی دارد.

 

آبادان نیوز _ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ۱۱ هفته توام با مشکلات ریز و درشت فراوان را پشت سرگذاشتند؛ هفته هایی که توام با نشستن سه مربی روی نیمکت این تیم بوده است. به تازگی نیز ادسون تاوارس مربی برزیلی رسما هدایت آبادانی ها را برعهده گرفته است و مسئولان این باشگاه امیدوارند که نفت با این مربی از قعر جدول جدا شود.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

تاوارس در اولین حضور خود به عنوان سرمربی نفت باید امروز به مصاف نساجی برود، نساجی که در ۱۱ هفته سپری شده ار لیگ کم کم به شکل اصلی خود دست پیدا کرد و با بهبود روند فنی توانسته اکنون در رده ششم جدول جای داشته باشد. بازی امروز برای نفتی ها و سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول از اهمیت بسیاری برخوردار است و البته نساجی هم که توانسته خود را مدعی نشان دهد امتیاز این بازی برایش اهمیت زیادی دارد. از این جهت نیز دو تیم با انگیزه فراوان به مصاف هم می روند. بازی که می تواند پرگل و دیدنی باشد.

شاگردان تاوارس ازساعت ۱۵ امروز در دیداری خارج از خانه در قائم‌شهر با نساجی دیدار می کنند.

 

اظهارات سرمربی برزیلی نفت آبادان قبل از بازی

ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: من در ایران تازه‌وارد هستم و شاید درست نباشد درباره نتایج گذشته صنعت نفت صحبت کنم. باید نگاهمان رو به جلو باشد و این‌که چه کار کنیم از این شرایط خارج شویم. ما در باشگاه و در تیم باید از نظر فنی کارهایی را انجام دهیم و تغییراتی ایجاد کنیم که از این شرایط خارج شویم.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

او درباره تیم نساجی گفت: ما هم مثل همه تیم‌ها حریفمان را آنالیز کردیم. درست است که این دو شهر از هم دور هستند اما مردم این شهر خیلی خوب از ما میزبانی کردند و از آن‌ها ممنونیم. نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم اما هر دو تیم باید بتوانند خوب تلاش کنند تا نتیجه بگیرند./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: