کد خبر: ٢٨٠٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/21-١٣:١٢

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران: دستیاران تاوارس آنقدر قوی نیستند که بتوانند به این مربی کمک کنند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم تهامی، مربی فوتبال و ملی پوش سابق فوتبال ایران در خصوص انتخاب تاوارس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: با تمام احترامی که برای رضا پرکاس، سرمربی سابق نفت آبادان قائل هستم، همچنان معتقدم این انتخاب که در ابتدای فصل صورت گرفت صددرصد اشتباه بود. انتخاب دوم مسئولان نفت فیروز کریمی بود که می‌دانید او در چند سال گذشته نتایج خوبی با تیم‌های تحت نظرش نگرفته بود واین انتخاب هم صد درصد اشتباه بود.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

او ادامه داد: اکنون تاوارس که یک مربی برزیلی است سرمربی نفت آبادان شده است که به نظر مربی بدی نیست و طبق صحبت‌هایی که با دوستانم در آبادان داشتم می‌گویند که تمرینات خوبی برای تیم در نظر می‌گیرد اما به نظر من سرمربی نمی‌تواند تمام بار تیم را به دوش بکشد و داشتن دستیارهای خوب بسیار مهم است. باید دستیارانی برای تاوارس انتخاب شوند که واقعاً بتوانند به این مربی برزیلی کمک کنند. در حال حاضر مربیانی که در صنعت نفت به عنوان دستیاران تاوارس هستند آنقدر قوی نیستند که بتوانند به این مربی کمک کنند و اگر مدیریت باشگاه بتواند مربیان درجه یک استخدام کند مطمئن باشید صنعت نفت آبادان از حالت فعلی خارج می‌شود، در غیر این صورت در قعر جدول باقی خواهد ماند.

ملی پوش سابق فوتبال ایران بیان کرد: من معتقدم در ادامه مسابقات لیگ برتر نفت باید بتواند در تمام دیدارهای خانگی برنده از زمین خارج شود و اگر این مهم رقم بخورد نفت حتماً به شرایط بهتری دست پیدا می‌کند، در غیر این صورت نفت امسال سقوط خواهد کرد.

تهامی تأکید کرد: انتخاب‌های اشتباه ابتدای فصل صنعت نفت آبادان را به این روز انداخته است. ضمن این که باشگاه ابتدای فصل نتوانست بازیکنان خوبی جذب کند و این نیز حاصل همان انتخاب‌ اشتباه در رأس کادر فنی بود. نفت در حال حاضر در بیشتر خطوط با مشکل مواجه است و نیاز دارد در نیم‌فصل دوم در بیشتر پست‌ها تغییر و تحولات اساسی پیدا کند تا گزینه سقوط نباشد.

این مربی فوتبال گفت: عشق مردم آبادان صنعت نفت است و مسئولان باید بدانند اگر در نیم‌فصل کاری برای این تیم انجام دادند هوادارانشان را در کنارشان خواهند داشت، در غیر این صورت مردم انتقاد شدیدی نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه خواهند داشت زیرا امید مردم آبادان و خرمشهر را از آن‌ها گرفته‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

وی در پایان با بیان اینکه تاوارس انتخاب بهتری نسبت به فیروز کریمی و رضا پرکاس برای نفت آبادان است، افزود: مجدداً تأکید می‌کنم مدیریت باشگاه باید بتواند بازیکنان خوبی جذب کند که به روند کاری تاوارس و تیم کمک کنند و در نهایت نفت آبادان در لیگ برتر بماند./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: