کد خبر: ٢٧٧٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/21-١٦:٣١

سرپرست صنعت نفت: نظر سرمربی جدید برای جذب زواری و حامدی فر ملاک است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از آنا، علی فیروزی، سرپرست باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (شنبه 21 آبان ماه) در خصوص استعفای فیروز کریمی از هدایت صنعن نفت و جانشین وی اظهار کرد: کریمی تا روز گذشته تیم را تمرین داد اما به این نتیجه رسید که نمی‌تواند در تیم بماند. در غیاب کریمی فعلا تمرینات زیر نظر دستیارانش آقایان مکوندی، سراج، مولایی و مرفاوی برگزار می‌شود.

وی افزود: باشگاه در حال مذاکره با گزینه خارجی است و فکر می‌کنم یکی دو روز دیگر تکلیف سرمربی جدید تیم مشخص خواهد شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

سرپرست صنعت نفت در پاسخ به این سوال که چرا یک تیم در لیگ برتر باید در ۱۱ هفته ۲ سرمربی عوض کند گفت: مطمئن باشید اگر نیمکت یک تیم قوی باشد خیلی از مشکلات حل می‌شود. مدیریت باشگاه دوست دارد همه چیز خوب پیش برود اما برخی مواقع این اتفاق نمی‌افتد. برای این موضوع هم از پیشکسوتان با سابقه فوتبال کشورمان نظر سنجی و مشورت شد. 

او تاکید کرد: مثلا زمان آقای پرکاس این مشورت صورت گرفت، نه اینکه بخواهم بگویم او بد بود ولی تیم نتیجه نمی‌گرفت. در این شرایط مدیریت دست به تغییر زد تا شرایط را عوض کند. بعد از آن فیروز کریمی هدایت تیم را بر عهده گرفت و او هم دید که نمی‌تواند ادامه بدهد. در این شرایط باشگاه کاری نمی‌تواند انجام بدهد جز اینکه دست به تغییرات بزند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

فیروزی در خصوص اینکه باشگاه نفت تمایل دارد حامدی فر و زواری را در نیم فصل دوم از استقلال به آبادان برگرداند گفت: این ۲ بازیکن در ابتدای فصل تمایل داشتند از نفت جدا شوند چون قراردادشان تمام شده بود وگرنه باشگاه تمایل داشت هر دو بازیکن را که از آینده‌های فوتبال کشور هستند حفظ کند. صحبت‌هایی در این زمینه صورت گرفته ولی همه چیز بستگی به نظر سرمربی جدید دارد. او باید هماهنگ کند که چه بازیکنی را می‌خواهد.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: