کد خبر: ٢٧٧٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/19-١١:٠٦

صنعت نفت آبادان در تلاش است دو بازیکن جوان خود که در ابتدای فصل راهی استقلال شدند را بازگرداند.

 

آبادان نیوز: امید حامدی‌ فر و محمدحسین زواری دو بازیکن جوانی هستند که در ابتدای فصل و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو با عقد قرارداد رسمی به استقلال پیوستند. این دو بازیکن جوان که درباره شان گفته می‌شد توانمندی های زیادی دارند اما با گذشت 11 هفته از رقابت‌های لیگ برتر حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرده‌اند.

نفت آبادان خواهان بازگشت دو جوان استقلالی

با توجه به ترافیک موجود در اکثر خطوط استقلال دو بازیکن جوان این تیم نتوانستند نظر مساعد ساپینتو را جلب کنند و برای تیم خود به میدان بروند. البته که زواری مدتی به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی نیز غایب بود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

با توجه به اینکه دو بازیکن مذکور در ادامه فصل نیز احتمالا فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به دست نمی‌آورند، بحث هایی درباره جدایی آنها مطرح شده است. اگرچه حامدی‌ فر چند روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مسئولان استقلال از او خواسته اند فکر جدایی به سرش نزند اما نمی‌توان به سرنوشت این دو بازیکن جوان بی توجه بود.

در این خصوص گفته می‌شود باشگاه صنعت نفت آبادان که در قعرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته، به دنبال راهی برای بازگرداندن دو ستاره فصل پیش خود است. مسئولان نفت در این باره اقدامات مقدماتی را نیز صورت داده‌اند تا بتوانند در نیم فصل مسابقات دو بازیکن سابق خود را به صورت قرضی هم که شده برگردانند و از آنها بازی بگیرند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

مساله مهم، موافقت باشگاه استقلال با جدایی زواری و حامدی‌ فر است. نفتی‌ها در آینده با مسئولان استقلال به طور رسمی بر سر به خدمت گرفتن این دو بازیکن وارد مذاکره می‌شوند و باید دید آنها در نیم فصل مسابقات چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: