کد خبر: ٢٧٧٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/16-١٠:٥٢

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان:

ورزش در مناطق آزاد رو به پیشرفت است

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش: ورزش در مناطق آزاد کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایرنا، خسرو قمری، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان دیشب (یکشنبه 15 آبان ماه) در حاشیه معرفی مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: وضعیت ورزش در مناطق آزاد با رویکرد پیشرفت در حال طی شدن است.

وی اظهار داشت: برخی مناطق آزاد از جمله انزلی و اروند دارای پتانسیل های بالایی هستند که برای پیشرفت در رشته های مختلف نیازمند تزریق بودجه اند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش گفت: البته منطقه آزاد اروند نسبت به دیگر مناطق آزاد نوپا تر است ولی طی سال های اخیر با میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری کارنامه مناسبی در ورزش داشته است.

قمری گفت: شیوع ویروس کرونا همه فعالیت‌ های ورزشی در این منطقه را تحت‌ تاثیر قرار داده است اما با این حال برنامه‌ ها و میزبانی مسابقات در این منطقه با حفظ پروتکل‌ها اجرا شد.

او در خصوص اعزام تماشاگر به مسابقات جام جهانی قطر بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت راه و شهرسازی علاقه مندان به مسابقات جام جهانی فوتبال از کیش، قشم، بندرعباس و بوشهر که دارای بندرگاه هستند به قطر اعزام می شوند.

وی در خصوص اختیارات مدیران کل ورزش در مناطق آزاد کشور افزود: بر اساس دستورالعمل و ابلاغیه صادره از سوی وزیر ورزش و جوانان هرگونه تغییر و تحول در هیات های ورزشی این مناطق با مدیران کل ورزش مناطق آزاد است.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

عبدالله کعبی با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند معرفی شد.

شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: