کد خبر: ٢٧٥٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/06-١٠:٣٧

سرمربی صنعت نفت آبادان :

6 بازیکن الماس تعویض داشتند

سرمربی صنعت نفت : ۶ بازیکن به دلیل تحلیل رفتن قوای بدنشان التماس تعویض داشتند

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فیروز کریمی ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت : بازیکنان ما قدرت بدنی کافی ندارند و این عامل تعویض های مداوم و نرسیدن به نتیجه دلخواه شده است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

سرمربی صنعت نفت در نشست پس از بازی با تیم پیکان گفت: برخی بازیکنانمان صدمه دیده اند و نمی‌توانند وارد زمین شوند، آن‌هایی هم که بازی می‌کنند توان پایداری تا آخر رقابت را ندارند.

او با اشاره به پنج تعویض بازیکنان تیم خود در بازی امروز گفت: ۶ بازیکن به دلیل تحلیل رفتن قوای بدنشان التماس تعویض داشتند و در آن شرایط موافقت با پنج تعویض تنها چاره کار بود.

به گفته آقای کریمی ، بازیکنان جذب شده توسط سرمربی سابق این تیم بدنسازی مناسبی نداشتند، اما در حال حاضر باید تا پایان نیم فصل با آن‌ها ادامه داد.

سرمربی نفتی های آبادان با اظهار امیدواری به پیشرفت تیم در نیم فصل دوم گفت: به این منظور ۱۰۰ جلسه تمرینی به صورت صبح و عصر به همراه تعویض پست‌ها در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد : تمرین بازیکنان آبادان کافی نبوده و زمانی که هدایت تیم را به عهده گرفت بیشترین زمان تمرین آن‌ها ۵۰ دقیقه بود.

کریمی گفت: تمرین ناکافی و شناخت دقیق نداشتن از بازیکنان توسط مربی‌های صنعت نفت آبادان سبب شد تا عذر آن‌ها را بخواهم و به زودی مربی بدنساز جدید به تیم خواهد پیوست.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

اشتباه داوری دخیل در نتیجه بازی

قدرت بدنی ناکافی دلیل پیروز نشدن نفتی های آبادان

جلال امیدیان مربی پیکان نیز در این نشست گفت: بازی یک طرفه بود و تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود صنعت نفت به عقیده ما اشتباه بود.

او تیم خود را کم هزینه و جوان خواند و گفت: قدردان تلاش و دوندگی بازیکنانمان که با تمام وجود برای کسب امتیاز جنگیدند هستیم.

آقای امیدیان با اشاره به اینکه بازیکنان پیکان چهار صبح امروز به آبادان رسیدند، جا به جا نشدن بازی و موکول نشدن زمانش به روز بعد به دلیل خریداری نشدن بلیط را بی احترامی به تیم خود دانست.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

مربی تیم پیکان گفت: این تیم که در ۱۰ تیم برتر لیگ‌های آسیا جوانترین تیم است هفته گذشته را هم با اشتباهات داوری سخت گذراند، اما به آینده این تیم که کاپیتان آن دهه هشتادی است امیدواریم.

رقابت دیشب صنعت نفت آبادان و پیکان با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: