کد خبر: ٢٧٥٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/05-١٣:٤١

صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان امروز به مصاف حریفان می روند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا ، تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان امروز (پنجشنبه 5 آبان ماه) در هفته یازدهم لیگ برتر به ترتیب میزبان پیکان تهران و گل گهر سیرجان هستند. شاگردان فیروز کریمی از ساعت 17 پذیرای پیکان هستند و فولاد از ساعت 19 از گل گهر پذیرایی می کند. 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

صنعت نفت آبادان - پیکان تهران

نفت روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند و حتی می توان گفت تا این جای لیگ بیست و دوم، بدترین حضور این تیم در لیگ برتر بوده است. نفت که اکنون با فیروز کریمی در قعر جدول رده بندی قرار دارد در حالی امروز به مصاف پیکان می رود که کسب سه امتیاز این بازی از نان شب هم برای این تیم بحران زده واجب تر است.  البته نفت کار آسانی مقابل تیم مجتبی حسینی که ساختار دفاعی خوبی دارد و به راحتی تسلیم نمی شود، ندارد. 

 

فولاد خوزستان - گل گهر سیرجان

تیم جواد نکونام در هفته های اخیر دچار افت شده و در هفته های اخیر نه تنها بردی نداشته است بلکه هفته قبل برابر نساجی متحمل شکست شد تا این تیم برخلاف انتظارات و تیمی مدعی که بسته شد، اکنون با یک بازی کمتر در رده نهم باشد. 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

فارغ از این موضوع در فصل های حضور نکونام و قلعه نویی در فولاد و گل گهر همیشه جدال این دو تیم دیدنی بوده است. جدال هایی که نکونام هیچ وقت بازنده نبوده اما قلعه نویی دوبار طعم شکست را چشیده است. علاوه بر این نیز بازی امروز برای دو تبم اهمیت ویژه ای دارد؛ نکونام می خواهد ببرد تا تیمش به جمع مدعیان برگردد و قلعه نویی هم سه امتیاز را نشانه کرده تا فاصله اش با دیگر تیم های مدعی کمتر شود. 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: