کد خبر: ٢٧٥٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/03-١١:٢٣

مربی اسبق نفت آبادان : کریمی قول داده این تیم را تک رقمی می‌ کند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از آنا ، ابراهیم قاسم پور ، مربی اسبق صنعت نفت آبادان در خصوص عدم نتیجه‌ گیری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این فصل از مسابقات اظهار داشت: یک بخشی از این مسائل فنی است و یک بخش مدیریتی.اینکه می‌گویم مدیریتی به این معنی نیست که مدیران کار بلد نیستند. یکسری مشکلات وجود دارد که سالیان است رفع نشده و مسائل مالی همیشه این باشگاه را اذیت کرده است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

بازیکنی که از همه تیم‌ها رانده شده سراغ نفت می‌آید

وی افزود: باید پذیرفت به خاطر شرایط آب و هوایی بازیکن شاخص زیادی به اینجا (آبادان) نمی‌آید، هر کسی هم می‌گوید این موضوع درست نیست دروغ گفته است. من خودم بچه آبادان هستم و در اینجا بزرگ شده‌ام، معمولا بازیکنان به خاطر شرایط جوی و آب و هوایی به نفت نمی‌آیند. معمولا بازیکنی که از همه جا رانده شده به اینجا می‌آید.پول مهمترین مساله است که باید بیشتر بدهید تا بازیکن راضی شود در این تیم بازی کند.

 

کریمی قول داده نفت را تک رقمی می‌کند

مربی اسبق نفت آبادان خاطرنشان کرد:شما اگر خوب یار نگیرید نمی‌توانید رقابت نزدیکی با تیم‌های دیگر داشته باشید. باشگاه نفت امسال در حد بضاعت مالی بازیکن گرفته است. بازیکنانش هم بازیکنان خوبی هستند و حتی مربی فعلی(فیروز کریمی) در مصاحبه‌هایی که انجام داده قول داده که این تیم را تک رقمی می کنم. یعنی او با شناخت کامل و کافی و با دید باز این تیم را تحویل  گرفته است. 

 

زمان پرکاس عملکرد فنی تیم خوب بود

قاسمپور تاکید کرد: کریمی گفته قول می‌دهم این تیم را تک رقمی کنم و از نفرات تیم فعلی تعریف کرده است.،طبق گفته خود این مربی نفت آبادان پتانسیل خوبی دارد و باید از این تیم بهره برداری شود. من امسال تا حدودی در جریان جذب بازیکنان بودم.مثلا یک بازیکن خارجی اروگوئه‌ای بود که نشد جذب شود. تا زمانی که من به عنوان مدیر فنی و پرکاس بودیم عملکرد بدی از تیم نفت ندیدیم. شاید تیم خوب نتیجه نگرفت ولی مثلا جلوی پرسپولیس و تماشاگرانش 3 موقعیت بالای 70 درصد داشتیم. در مقابل نفت مسجد سلیمان پنالتی ناحق علیه ما گرفته شد و در بازی های دیگر هم خلق موقعیت می‌کردیم و هم خوب بازی می کردیم. 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

در مورد تغییرات فنی خود مدیران تصمیم گرفتند

وی در خصوص نتایج فیروز کریمی و شکست‌های متوالی این تیم بعد از تغییرات در کادر فنی  گفت: متاسفانه یا خوشبختانه از من خواستند که مشورت بدهم ولی حتی هیچ مشورت کوچکی در خصوص تغییر مربی انجام ندادند. فقط یک بار به من گفتند تغییر و تحول ایجاد کنیم که از آنها خواستم تا بعد از تعطیلات صبر کنید تا شرایط کارشناسی شود. به آنها گفتم تیم خوب بازی می‌کند ولی اینکه از فرصت‌ها استفاده نمی‌شود با یکی دو بازیکن می‌شود مشکلات را رفع کرد ولی این اتفاق نیفتاد و آقایان تصمیم خودشان را گرفتند.

 

خیلی انتقادها دارم که به وقتش آنها را خواهم گفت

قاسمپور در خصوص اینکه هواداران نفت به نتایج این تیم معترض هستند اما هیچ مسئولی در این باشگاه پاسخگوی آنها نیست تاکید کرد: ظاهرا مردم در تمرین حضور پیدا کرده و ناراحت بودند و به آنها گفته شده این تیم یار ندارد ولی شما که رسانه‌ای هستید سوال کنید که چرا در مصاحبه‌ها عنوان شده این تیم خوب است و قول می‌دهم نفت را تک رقمی کنم؟ اینکه تمرین شلوغ شود و انتقاد کنند کار درستی نیست و من این وضع را نمی‌پسندم اما خودم خیلی انتقادها دارم که به وقتش آنها را خواهم گفت چون الان نمی‌خواهم تشنج شود. مثلا ما یک مربی بدنساز و گلرها داشتیم کهعال بودند. یکی از آنها بیش از 40 سال در خارج از کشور کار کرده بود ولی آنها را کنار گذاشتند. وقتی بدنساز یا مربی گلر را کنار می‌گذارید این تیم را دچار مشکل می‌شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

اگر می‌خواستند مشورت بگیرند تماس می‌گرفتند

مربی اسبق نفت آبادان در پاسخ به این سوال که توصیه شما به مسئولان باشگاه چیست عنوان کرد: اگر دوست داشتند من حرف بزنم از من می‌پرسیدند و تلفن می‌زدند هر چند حتما نباید این کار انجام شود.قبلا وقتی در فدراسیون به عنوان عضو کمیته فنی حضور داشتم این حرف را زدم،اگر کسی را به عنوان عضو کمیته فنی می‌آورید باید به او اعتقاد داشته باشید نه اینکه اصلا به نظر او کاری نداشته باشید. الان هم اجازه بدهید بیشتر از این در مورد نفت صحبت نکنم و فقط برای این تیم آرزوی موفقیت کنم.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: