کد خبر: ٢٧٤٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/18-١٣:٢٧

بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان :این درست نیست بازیکنان با تیم‌ ها قرارداد منعقد کنند اما پس از اینکه به نتایج دلخواه نرسند به دلایل بی جهت تصمیم بگیرند، حدود 40 درصد از مطالبات بازیکنان را کاهش دهند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از رکنا ، سعید داور پناه ، بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص بازی این تیم مقابل نبوغ اراک در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و اتفاقأ تیم ما خیلی روان هم در تمام چهار کوارتر ظاهر شد و از لحاظ هماهنگی نیز شرایط بهتری نسبت به 2 بازی ابتدایی لیگ هم داشتیم. حقیقتأ همه چیز به نفع ما بود و 16 امتیاز هم از میزبان پیش بودیم اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که آن‌ها بازی را در دست گرفتند و روی پرتاب آزادی که اصلأ خطا نبود به برتری رسیدند. باید بپذیریم داور هم بالاخره انسان و جایز الخطا و این اشتباهات هم در ورزش امری طبیعی است.

وی افزود: خداراشکر تیم ما پتانسیل بالایی دارد و خیلی خوب هم در طول هفته تمرین می‌کنیم، تنها ایراد کار روی این موضوع است که مقداری تیم ما دیر بسته شده و به همین دلیل نیاز به تمرین و هماهنگی زیادی داریم تا در هفته‌های آینده به انسجام بیشتری برسیم. باید بگویم اراک تیم خوبی دارد به نحوی که بازیکنان خارجی خوبی هم در این تیم حضور دارند و با تجربه‌ای که داشتند این نکته به آن‌ها کمک کرد تا به بازی برگردند.

گاردرأس پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه هیچ بازی در لیگ آسان نیست، گفت: تیم‌ها از نظر فنی شبیه هم هستند به طوری که هیچ بازی راحتی در لیگ وجود ندارد و این را هم از روی نتایجی که در لیگ به دست می‌آید می‌توان متوجه شد. همه تیم‌ها برای کسب نتیجه به داخل زمین می‌آیند و هر تیمی که منسجم‌تر و کمتر هم حاشیه داشته باشد، می‌تواند به نتیجه دلخواهش در لیگ برسد. ما هم روز به روز تمرین تا شرایط خودمان را بهتر از قبل کنیم.

داورپناه با ابراز تاسف از اینکه هنوز موفق به دریافت مطالبات خود از فصول گذشته نشده است، تصریح کرد: متاسفانه هنوز موفق به دریافت مطالبات از فصول گذشته نشده‌ایم. واقعأ جای تعجب دارد زیرا فدراسیون اعلام کرده بود تیم‌هایی که به بازیکنان خودشان بدهکار هستند تا زمانی که با بازیکنانشان تسویه حساب نکنند، اجازه حضور در لیگ ندارند اما باز در حال مشاهده هستیم که تیم‌ها در حال بازی هستند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال در پایان با بیان اینکه وضعیت قراردادها در لیگ چندان دلچسب نیست، اظهار داشت: وضعیت قرارداد ها بدتر شده و نمی‌دانم علت این مساله چیست. فکر می‌کنم تورمی هم که داریم مزید بر علت شده و به جای اینکه وضعیت قراردادها بهتر شود بدتر شده است. این درست نیست بازیکنان با تیم‌ها قرارداد منعقد کنند اما پس از اینکه به نتایج دلخواه نرسند به دلایل بی جهت تصمیم بگیرند، حدود 40 درصد از مطالبات بازیکنان را کاهش دهند تا از این طریق تمام تقصیرات را برای عدم نتیجه‌گیری به بازیکنان بیاندازند. باید فدراسیون به این مساله ورود تا هیچ تیمی بی جهت نتواند بازیکنان را مشمول جریمه کند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: