کد خبر: ٢٧٣٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/16-١٢:٢٢

پیشکسوت باشگاه فولاد و استقلال :

استقلال حریف داور نشد

بازیکن سابق فولاد و استقلال : استقلال باید بازی روز گذشته را می برد و به نظرم حریف داور نشد نه حریف فولاد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا ، افشین حاجی پور ، پیشکسوت باشگاه های فولاد خوزستان و استقلال درباره بازی روز گذشته تیم های فولاد و استقلال گفت : بازی خوب بود و برای دو تیم حکم شش امتیاز را داشت. فولاد بازی خوبی به نمایش گذاشت، البته نمی دانم چرا نکونام به پاتوسی بازی نداد، شاید مصدوم بود اما این بازیکن اسلحه نکونام و فولاد است و غیبتش در بازی مقابل استقلال مشخص بود. پاتوسی هر زمان در زمین باشد نمایش خوبی دارد و به فولاد کمک کرده است. 

وی افزود : فولاد لیگ را خوب شروع کرد اما کم کم از آن روند فاصله گرفت و نتایج این تیم در هفته های اخیر با توجه به امکانات، مدیریت و هواداران خوبش رضایت بخش نبوده است. 

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال بیان کرد : استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ واقعاً حرفی برای گفتن نداشت و از نظر فنی و برنامه نیز خوب نبود. اما از هفته پنجم به بعد استقلال یک تیم دیگر شد و کار تیمی شان عالی است. این تیم مقابل فولاد خوب بود که باید از کادر فنی این تیم تشکر کرد.

وی گفت : استقلال باید بازی روز گذشته را می برد و به نظرم حریف داور نشد نه حریف فولاد. سه چهار موقعیت صددرصدی گل داشتند که داور متأسفانه برای استقلال پنالتی ها را نگرفت و نمی دانم باید سر یا دستی شکسته می شد که داور سوت می زد و به سود استقلال پنالتی اعلام می کرد؟ 

حاجی پور خاطرنشان کرد : فولاد در نیمه اول برخلاف جریان بازی به گل رسید اما توانست بازی را مدیریت کند اما در نیمه دوم این تیم علی رغم نظم تیمی حرفی برای گفتن نداشت. استقلال با زدن گل تساوی نیمه مربیان را برد و به نظرم ساپینتو تعویض های خوبی داشت. در مجموع بازی جاندار بود و دو تیم با برنامه کار کردند و بینندگان لذت بردند. 

پیشکسوت باشگاه های فولاد خوزستان و استقلال درباره این که در این سال ها چقدر توسط این دو باشگاه دیده شده است، گفت : من در هر دو تیم بازی کرده ام اما متأسفانه در این فوتبال باید با مسائل پشت پرده در بطن کار باشی وگرنه هیچ وقت از شما یاد نخواهد شد. من یک دهه برای فولاد زحمت کشیدم اما از من یادی نمی کنند. به ویژه جواد نکونام و کادرش که هم دوره من بودند و از آنها انتظار بیشتری داشتم و این جای گله دارد. 

وی تأکید کرد : باشگاه فولاد هر چه دارد از ما بازیکنان سابقش است. البته هواداران واقعی فولاد به خوبی از خودگذشتگی بازیکنان سابق این تیم را یادشان است اما انتظار می رود کسانی که در این باشگاه در رأس کار هستند از پیشکسوتان خود یاد کنند. این باشگاه موقعیت امروز خود را مدیون موقعیتی است که ما پیشکسوتان، سال‌های قبل برای این باشگاه ایجاد کردیم.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: