کد خبر: ٢٧٣٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/12-١١:٠٨

حاشیه اصلی بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان بعد از اتمام بازی و در کنفرانس مطبوعاتی و یکی از برنامه‌های تلویزیونی رقم خورد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ورزش سه ، بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان همانقدر که در حین بازی کم حاشیه بود، اما بعد از اتمام مسابقه حواشی فراوانی به خود دید. مخصوصا در کنفرانس مطبوعاتی و بعد از آن برنامه شب‌های فوتبالی.

ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که محمد ربیعی سرمربی مس با حضور در کنفرانس بعد از بازی به شدت از عملکرد رضا ایار، داور وسط مسابقه و کمک‌هایش انتقاد کرد و معتقد بود گل نفتی‌های آبادان آفساید بوده است. او حتی در جمله‌ای خطاب به کمیته داوران و خداداد افشاریان گفت: کمیته داوران؛ طلب ما شد شش امتیاز!

بعد از ربیعی، نوبت به فیروز کریمی رسید که در کنفرانس حضور پیدا کند. او که همیشه کنفرانس‌های به یاد ماندنی از خود به جا می‌گذارد، شب گذشته هم چالش جالب و بامزه‌ای با خبرنگاران آبادانی داشت که جزییات آن به شرح زیر است:

در ابتدا خبرنگاران به کریمی گفتند: آن‌ها (اعضای مس رفسنجان) گفته‌اند که گل نفت آفساید است.

فیروز کریمی: شما دیده‌اید یا نه؟

خبرنگار: اینجا آمدند و صحنه را آهسته کردند و نشان خبرنگاران دادند و آفساید را تایید کردند و رفتند. 


فیروز کریمی: چه کسی تایید کرد؟

خبرنگاران: مدیر رسانه تیم فوتبال مس رفسنجان تایید کردند که گل آفساید است.

کریمی در این بین به خبرنگاران گفت: من هم معتقدم که یک پنالتی برای ما نگرفتند. نیمه اول به نظر من پنالت شد. 

در ادامه مربی صنعت نفت رو به مدیر رسانه تیمش کرد و پرسید شما هم تایید می‌کنی که او در جواب گفت بله تایید می‌کنم. سپس کریمی بلند در سالن کنفرانس گفت: محمدی‌هاش صلوات! (سپس خنده بلند حضار). در ادامه کریمی گفت: پس پنالتی ما هم تایید شد و باید بازی 2-1 به نفع ما می‌شد.

فیروز کریمی سپس در ادامه ضمن اشتباه تلفظ کردن اسم مهاجم مس گفت: شوم… (شیمبا) هم باید در نیمه اول اخراج می‌شد. سپس بار دیگر از مدیر رسانه نفت پرسید که آیا این هم قبول داری؟ او هم در جواب گفت: بله و دوباره فیروز کریمی بلند گفت: محمدی‌هاش صلوات!

سرمربی نفت در پایان گفت: این چه حرفی است که محمد (ربیعی) می‌زند؟ داور گرفته و آمده و شانس آوردند. مخلص آن‌ها هستیم. بازی کردند و امتیاز را برداشتند و در رفتند. کافی بود دو یا سه هفته دیگر به ما برخورد می‌کردند.

اتمام این بازی با شروع برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش مصادف شد. برنامه‌ای که محمد فنایی کارشناس داوری آن بود و وقتی که نوبت به کارشناسی بازی نفت آبادان و مس رفسنجان رسید، دیالوگ‌های جالبی بین او و مهدی توتونچی که مجری بود، شکل گرفت.

فنایی با دیدن صحنه گل نفت چنین توضیحاتی ارائه داد: هنگام زدن ضربه اول، مهاجم نفت در آفساید است. اگر همان شوت اول گل می‌شد صحیح بود ولی اگر ریباند دروازه‌بان باشد یا به تیر دروازه برخورد کند و بعد مهاجم ضربه بزند آفساید است. این چیزی که گفتم تعریف قانونی آفساید است. 

در ادامه فنایی گفت:آیا کمک داور گل را قبول کرده است؟ 

توتونچی: بله

فنایی: خیلی فاجعه است

در ادامه مهدی توتونچی گفت: اگر اجازه بدهید سرم را به میز بکوبم

پاسخ فنایی به توتونچی جالب‌تر بود و گفت: خیلی فاجعه است. یک چیزی بیاورید من هم سرم را به آن بزنم!

توتونچی: دوستان الان از بیرون یک وسیله‌ای می‌آورند که این شیشه‌ها نشکند. (با خنده)

این دو روایت جالب به فاصله دو ساعت از یکدیگر رخ داد که در نهایت طبق نظر کارشناسان باید حق را به مس رفسنجان و محمد ربیعی داد که در این بازی با دریافت گل آفساید ضرر کرد و با یک امتیاز به خانه بازگشت.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: