کد خبر: ٢٧٣٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/10-١٣:١٥

سرمربی صنعت نفت آبادان : برای تقویت این تیم نیاز به یک بازیکن میدان دار داریم.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایرنا ، فیروز کریمی ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در فرصت کم نمی‌توان تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرد و ساختن یک تیم نیاز به تمرین و زمان دارد ولی روی نقاط ضعف حریف کار کردیم.

کریمی دیروز (شنبه) در نشست خبری پیش از مسابقه فوتبال تیم های صنعت‌ نفت آبادان و مس رفسنجان، اظهار داشت: در مدت کمی که هدایت تیم صنعت نفت را در دست گرفتم سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده مسابقه با تیم حریف کنیم.

وی افزود: برای اینکه تفکرات یک مربی در تیم پیاده شود نیاز به زمان است و فکر می‌کنم در ۲۰ روز آینده بخشی از تفکرات کادر فنی در تیم اجرایی شود.

کریمی گفت: نفرات خوبی در صنعت‌نفت جذب شدند و برای تقویت این تیم نیاز به یک بازیکن میدان دار داریم که در تلاش هستیم یک بازیکن ایرانی که در یک لیگ خارجی مشغول بازی است را به تیم اضافه کنیم.

وی در خصوص مشکل گلزنی و ناهماهنگی این تیم بخصوص در بازی‌های خانگی در آبادان افزود: گل زدن کار سختی است و به نظر می‌رسد یک گلزن تمام کننده در تیم نداریم، ولی با تمرین زیاد سعی در برطرف کردن مشکل گلزنی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: سعی داریم به صورت اختصاصی با خط حمله و سایر خطوط کار کنیم تا تیم به هماهنگی لازم برای مسابقات دست یابد و در تغییراتی را نیز انجام دادیم نتیجه آبرومندانه را در مقال مس بگیریم.

وی درخصوص وضعیت مصدومان تیم نیز گفت:چند مصدوم تاثیر گذار در تیم داریم و طالب ریکانی نیز هنوز آمده نیست.

کریمی گفت: به عشق و علاقه شخصی به صنعت‌ نفت آمدم و با توجه به سابقه خوبی که قبلا در این شهر داشتم برای خدمت به مردم هدایت تیم آبادان را برعهده گرفتم.

فیروز کریمی چهارشنبه هفته گذشته پس از توافق با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان هدایت این تیم فوتبال را در ادامه مسابقات لیگ برتر بر عهده گرفت.

صنعت نفت امروز (یکشنبه 10 مهرماه) ساعت 19 میزبان مس رفسنجان است.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: